رضا سلیم ساسانی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از آمادگی بازار کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد و گفت: بهترین سعادت اصناف کرمانشاه پذیرایی از زوار اباعبدالله است که ان شاالله همچون سال‌های گذشته خدمات فراوانی به زوار محترم داشته باشیم.
کد خبر: ۷۷۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 24 August 2019

رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه ،اظهار کرد: امسال با توجه به بازگشایی مرز خسروی بخش عظیم زوار از این مرز عازم کربلا می‌شود که در این راستا کمیته‌هایی در این زمینه تشکیل شده و طبق یک برنامه زمان‌بندی مشخص، اصناف کمک‌ها و خدمات پذیرایی، رفاهی، مواد خوراکی و… خود را در اختیار زوار امام حسین (ع) قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بازاریان و روسای اتحادیه‌های صنفی برای خدمت رسانی به زوار اربعین آمادگی کامل را دارند، افزود: جهت رفاه حال زوار، چندین موکب در طول مسیر پیاده روی اربعین برپا می‌شود.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در پایان بیان کرد: بهترین سعادت اصناف کرمانشاه پذیرایی از زوار اباعبدالله است که ان شاالله همچون سال‌های گذشته خدمات فراوانی به زوار محترم داشته باشیم، هر صنفی با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد، کمک‌های خود را برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین در کرمانشاه انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار