مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه الزامات عمومی برای احراز صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 19 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از اداره استاندارد، محمودرضا نیازی  مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: با توجه به ویرایش جدید استاندارد:۲۰۱۷ ISO ۱۷۰۲۵ و الزامات این استاندارد برای صحه گذاری نتایج آزمون و اطمینان از اعتبار آن توسط آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون این دوره آموزشی به مدت دو روز برای مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان سیستم‌های کیفیت واحد‌های تولیدی و آزمایشگاه‌های همکار با هدف بازآموزی و ارتقاء دانش کارشناسان آزمایشگاه‌های استان برگزار گردید.

وی گفت: اطمینان از اعتبار نتایج آزمون، در جهت حفظ کیفیت محصولات تولیدی استان و ارائه خدمات آزمایشگاهی مطلوب به جامعه هدف است در این کارگاه آموزشی سعی شد که مطابق با اخرین الزامات استاندارد ISIO ۱۷۰۲۵ و با استفاده از به روز‌ترین نرم افزار آماری MINITAB ۱۹ مخاطبین به صورت عملی آموزش ببینند.

ایشان خاطرنشان نمود: معاونت استانداردسازی و آموزش این اداره کل با هدف ارتقاء دانش و توانمندسازی مدیران و کارشناسان مرتبط، همواره سعی در برگزاری دوره‌های آموزشی اثر بخش برای قریب ۶۷۰ واحد تولیدی و خدماتی تحت پوشش اداره کل استاندارد می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار