کارمند آژانس هواپیمایی بدلیل عدم حضور به موقع آقای نماینده به فرودگاه و سهل انگاری مدیر بازرگانی فرودگاه کرمانشاه، اخراج شد.
کد خبر: ۷۷۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 19 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، روز شنبه هفته گذشته ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه ظهر، پرواز آسمان از مبدأ کرمانشاه باید حامل حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس و دیگر مسافران به مقصد تهران می‌بود که با حواشی و اخراج یک کارمند همراه شد.

ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که فلاحت پیشه سه روز قبل از این پرواز به مدیر بازرگانی فرودگاه کرمانشاه که از دوستانی او نیز هست سفارش خرید بلیط می‌دهد، اما این مدیر بازرگانی، با سهل انگاری خود، درخواست آقای نماینده را فراموش می‌کند و دقیقا روز پرواز و در ساعت ۱۱ و ۱۸ دقیقه (۱۷ دقیقه قبل از پرواز) به کارمند آژانس هواپیمایی مستقر در فرودگاه جهت خرید بلیط مراجعه می‌کند، ۲ دقیقه بعد بلیط خریداری و ثبت می‌شود، اما برای چاپ، سیستم بر به مشکل می‌خورد و کارمند جهت پیگیری با تهران تماس می‌گیرد و در نهایت پس از دقایقی کوتاه، بلیط چاپ می‌شود.

ساعت ۱۱ و ۲۴ دقیقه یعنی فقط ۱۱ دقیقه قبل از پرواز، فلاحت پیشه وارد فرودگاه می‌شود و با گرفتن بلیط از مدیر بازرگانی به سمت خروجی می‌رود که با بسته شدن کانتر مواجه می‌گردد، فلاحت پیشه پس از بازماندن از پرواز، نزد کارمند آژانس می‌رود و با پرت کردن بلیط به سوی او، می‌گوید با وزیر تماس می‌گیرد و سپس خارج می‌شود.

نیم ساعت بعد مدیرکل فرودگاه جلسه‌ای را بدون حضور کارمند تشکیل می‌دهد و سپس بدون آنکه سخنان کارمند را بشنود، از مدیر آژانس می‌خواهد که این کارمند را اخراج کند و به حراست فرودگاه نیز دستور می‌دهد که از ورود این کارمند به فرودگاه جلوگیری شود.

خبرنگار تابناک جهت پیگیری با مدیرکل فرودگاه گفتگو کرد و بیاتی گفت:: این کارمند تعلل داشته است و ما از آژانس خواسته ایم که او را از فرودگاه به دفتر آژانس انتقال دهد.

سخنان بیاتی درحالی بیان می‌شود که طی بررسی‌های صورت گرفته توسط تابناک، متوجه شدیم روال کار فرودگاه این است که نمایندگان به پای پرواز می‌روند، سوار بر هواپیما می‌شوند و سپس برای آنان بلیط صادر می‌شود، اما فراموشی مدیر بازرگانی جهت اخذ بلیط و سپس تعلل و سهل انگاری وی در نگه داشتن نماینده در سالن پرواز، باعث اخراج این کارمند می‌شود.

نکته دیگر سخنان پر از ابهام مدیرکل فرودگاه این است که چگونه بدون حضور شخص کارمند در آن جلسه و بدون آنکه صحبت‌های وی را بشنود و یا مستندات را بررسی کند رأی به تعلل و اخراج این کارمند داده است؟ و سپس می‌گوید اخراج نشده و به آژانس رفته است؟ درحالی که این آژانس بدلیل نیروی اضافه در دفتر خود درحال تعدیل نیرو بوده و تنها کارمند باتجربه حاظر در فرودگاه همین کارمند اخراجی است.

آیا مدیر بازرگانی در این بین مقصر نیست؟ و آیا نماینده محترم بدلیل تأخیر حضور در فرودگاه مقصر نیست؟

آیا نمی‌توان دوربین فرودگاه را چک کرد و ساعت حضور نماینده در سالن فرودگاه را فهیمد؟ ساعت درج شده برروی تمامی بلیط‌های پرواز جهانی و براساس ساعت گرینویج بوده و هرگونه دستکاری در آن غیرممکن است، پس چگونه ممکن است این کارمند تعللی داشته باشد؟

لذا جهت روشن شدن این ماجرا، از دستگاه‌های نظارتی درخواست داریم با ورود به این موضوع، پیگیر اتفاق رخ داده باشند.

در پایان سخنی از پیر جماران، حضرت امام خمینی (ره) خطاب به نمایندگان مجلس که فرمود:: امید آن است که رسیدگى به حال مستضعفین و مستمندان کشور که قسمت اعظم ملت مظلوم را در بر مى‌گیرد، در رأس برنامه‏‌ها قرار گیرد را به جناب آقای حشمت الله فلاحت پیشه هدیه می‌کنیم و از مدیرکل فرودگاه میپرسیم: حتی اگر این کارمند مقصر باشد آیا اخراج وی در این شرایط اقتصادی درست است؟ و آیا اگر بجای نماینده، یک شهروند مخاطب شما بود حاظر به برخورد با این کارمند می‌شدید؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
نماینده ها یادشون رفته که نماینده مردم هستند و هر چه دارند از صدقه سر همین مردم دارند
ولی جوری برخورد میکننند که انگار ارباب مردم هستند!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار