معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: دشمنان برای از بین بردن نیروی انسانی این مملکت در تلاش و فعالیت هستند و به این نتیجه رسیدن با دامن گیر کردن جوانان به اعتیاد می توانند به اهداف شوم خود برسند.
کد خبر: ۷۷۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 18 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، سردار اصلانی معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در جمع مددجویان مرکز ماده ۱۶ اظهار داشت: شما عزیزان چون برای نظام ارزشمند هستید مسئولان تمام تلاش خود را برای بهبود شما می کنند.


وی گفت: دشمنان برای از بین بردن نیروی انسانی این مملکت در تلاش و فعالیت هستند و به این نتیجه رسیدن با دامن گیر کردن جوانان به اعتیاد می توانند به اهداف شوم خود که یکی از آنان از بین بردن نیروی انسانی است، دست یابند.


این مقام مسئول با اشاره به ازجان گذشتگی ۳۸۱۴ شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر خطاب به مددجویان ماده ۱۶ گفت: شما باید پس از پاکی و بهبودی و برگشت به خانواده و جامعه به عنوان یک ُمبلغ خوب برای کسانی باشید که می خواهند مواد مخدر را ترک کنند.

سردار اصلانی افزود: مددکاران و مشاورین مرکز باید یک تحلیل علمی به صورت جامع و کامل از راهکارهای مبارزه با مواد مخدر آماده و به مسئولین ارائه دهند تا مسئولین بتواند بر اساس این تحلیل های علمی، قوانین و راهکارهای مناسبی در جهت مبارزه با مواد مخدر وضع نمایند.

رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در جمع مددجویان مرکز ماده 16  نیز گفت: کرمانشاه به دلیل سالهای جنگ و پس از جنگ با مشکلات عدیده‌ای درگیر بوده و نتوانسته است مانند استان های دیگر از برخی جهات پیشرفت کند و همین مسئله لزوم توجه بیشتر مسئولان را به این استان می طلبد و این امر با در دسترس قرار دادن امکانات و بودجه بیشتر به استان محقق می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
خود کرده را تدبیر نیست ..........کار بده .خانه بده .زندگی بده .تحصیل رایگان را فراهم بکن .....این قدر معتاد تحویل نگیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار