مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از کسب رتبه برتر شهرک صنعتی بیستون بین هزار شهرک صنعتی کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۷۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 18 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک؛ بیژن کردستانی اظهار کرد: اخیرا شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه توانست در رتبه‌بندی که بین حدود هزار شهرک صنعتی کشور صورت گرفت جایگاه اول را کسب کند که این افتخاری برای شهرک‌های صنعتی و صنایع استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در این ارزیابی شاخص‌های مختلفی مانند پویایی واحد‌های صنعتی، تولیدات واحد‌های مستقر در شهرک، موفقیت شرکت خدماتی متولی امور شهرک صنعتی و ... مدنظر قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهرک صنعتی بیستون مصوبه سال ۸۶ هیات دولت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی می‌باشد، افزود: کار ایجاد این شهرک از سال ۹۰ آغاز شد.

به گفته این مسئول، هم اکنون ۹۰ واحد صنعتی در این شهرک به بهره‌برداری رسیده است که سرمایه‌گذاری آن‌ها بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان و اشتغال آن‌ها نیز حدود ۱۵۰۰ نفر است.

وی وسعت شهرک صنعتی بیستون را ۱۷۰ هکتار اعلام کرد که ۱۳۰ هکتار زمین صنعتی در اختیار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اغلب واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بیستون فعال هستند و یک ناحیه کارگاهی نیز در این شهرک فعال است.

کردستانی با اشاره به اینکه امور اجرایی شهرک صنعتی از سه سال قبل توسط شرکت خدماتی اداره می‌شود، عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز نظارت و پایش مستمر و دقیقی بر فعالیت این شهرک صنعتی دارد.
به گفته این مسئول، اخیرا در مراسمی هم از مدیران شهرک صنعتی به دلیل این موفقیت و با هدف ترغیب آن‌ها تجلیلی به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار