جلال عزیزی در گفتگو با تابناک:
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزشی استان به منظور برخورد با هیات‌های ضعیف خبر داد.
کد خبر: ۷۷۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 18 August 2019

جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار کرد: هرچند بخش مهمی از رشد و توسعه ورزش استان در یک سال گذشته ناشی از تلاش برخی از هیات‌های ورزشی است، اما از سوی دیگر برخی هیات‌ها به گونه‌ای دچار ضعف هستند که نیاز به تجدید نظر در ساختار آن‌ها داریم.

وی افزود: از مدتی پیش بحث ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزشی را در دستور کار قرار دادیم و با هیات‌هایی که ضعیف کار می‌کنند برخورد می‌کنیم و در صورتی که توان ادامه فعالیت نداشته باشند، با موافقت اعضای مجمع، جلسه‌ای تشکیل و روسای آن‌ها از کار برکنار خواهند شد.

معاون اداره ورزش و جوانان استان در ادامه گفت: برنامه ریزی‌های دقیق برای توسعه بیش از پیش ورزش استان صورت گرفته و با وجود منابع انسانی (ورزشکاران، مربیان و داوران)، زیرساخت‌ها و اعتبارات مناسبی که در اختیار داریم، باید در راستای تحقق این هدف تلاش کنیم.

ایشان در ادامه بیان کرد: سرانه فضا‌های ورزشی در کرمانشاه ۳۰ صدم مترمربع از میانگین کشوری بالاتر است و در سال گذشته استان کرمانشاه، رشد ۲۰۰ درصدی جذب اعتبارات عمرانی ورزشی را داشته است.

جلال عزیزی در پایان گفت: هرچند که اعتبارات خوبی از سال گذشته دریافت شده، اما این اعتبارات کافی نیست و از آنجایی که بیشترین سالن‌های ورزشی قدیمی استان در شهر کرمانشاه قرار دارند، بنابراین اعتبار بالایی برای بهسازی آن‌ها نیاز داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار