امیر فرهاد آریانفر در گفتگو باتابناک:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در غرب کشور گفت: به اعتقاد ما، آزادگان نماد اراده و قدرت فولادین نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل جهانیان هستند.
کد خبر: ۷۷۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 18 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، مراسم تجلیل از آزادگان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به وطن توسط قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار شد.

در حاشیه این مراسم امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با خبرنگار تابناک ضمن تبریک اعیاد و تبریک سالروز بازگشت آزادگان به وطن، اظهار داشت: امروز یادآور بازگشت غرور آفرین مردان و زنان آزاده‌ای است که پس از تحمل سال‌ها شکنجه و دوری از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون‌ها ایرانی پایان دادند، در این روز، شکیبایی مادران، پدران، همسران و فرزندان این آزاد مردان به بار نشست و سال‌های نگرانی و شوق دیدار به پایان رسید.

وی افزود: به اعتقاد ما، آزادگان نماد اراده و قدرت فولادین نظام مقدس جمهوری اسلامی در بند اسارت رژیم بعث بودند و با اقتدار و صلابت توانستند قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشند، نه تنها استقامت آزادگان در اردوگاه‌های دژخیمانه رژیم بعث، بلکه صبر و پایداری خانواده‌های این عزیزان ستودنی است.

آریانفر با بیان اینکه اخلاص، عمل عاشقانه، صبوری و اخلاص در عمل آزادگان باعث شد بتوانند اسارت را تحمل کنند، ابراز کرد: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشار‌های جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‌های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند، آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی‌ترین کسان به قضای الهی بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب در پایان گفت: عرصه پر برکت دفاع مقدس، صحنه حضور مردان و زنان با ایمانی بود که با پیروی از تعالیم عالیه اسلام و تحت رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) توانستند حماسه‌ای به یادماندنی و جاودان از خود به یادگار بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار