رئیس بسیج سازندگی کرمانشاه گفت: گروه‌های جهادی باید از مردم و جوانان ساکن در منطقه‌ای که خدمت رسانی می‌کنند باشد و این کار نیاز به فرهنگ سازی دارد.
کد خبر: ۷۷۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 17 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، نشست رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با گروه‌های جهادی استان کرمانشاه صبح امروز در سالن جلسات بسیج سازندگی کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ حسین قبادی بصیر رئیس بسیج سازندگی کرمانشاه ضمن قدردانی از زحمات جهادگران اظهار کرد: گروه‌های جهادی باید خود کفا باشند و به ارگانی وابستگی نداشته باشند، هزینه‌ها باید کنترل شده و زیاد نباشد.

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی در استان باید از ظرفیت مردم آن مناطق استفاده کنند، گفت: گروه‌های جهادی باید از مردم و جوانان ساکن در منطقه‌ای که خدمت رسانی می‌کنند استفاده کنند و این کار نیاز به فرهنگ سازی دارد.

قبادی بصیر با اشاره به پیام رهبری در خصوص جهاد گران، ابراز داشت: کار جهاد گران از نظر رهبری قابل تقدیر است پس اگر ممکن شود مجمع جهادی که سالانه تشکیل می‌شود با رهبر انقلاب دیدار داشته باشند.

این مسئول با اشاره به کمک گروه‌های جهادی در تعمیرات منازل و کمک به خانواده‌های محروم، ابراز داشت: اگر بتوانیم اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی را به سمت کار‌های جهادی سوق دهیم به پیشبرد اهداف این گروه‌ها کمک کرده ایم.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) در پایان عنوان کرد: کار‌های جهادی باید رسانه ایی شود و با توجه به دامنه فعالیت‌ها و گستردگی گروه‌ها این کار فقط از صدا وسیما بر نمیاید در نتیجه باید امکانات و تحهیزاتی در اختیار گروه‌های جهادی قرار گیرد تا بتوانیم فعالیت هایشان را منعکس و اطلاع رسانی کنیم و امیدواریم بتوانیم فعالیت جهادی را در استان گسترش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار