مصطفی باباملکی در گفتگو باتابناک:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از میزبانی مسابقات استعداد‌های برتر کشور در سه رشته شنا، هندبال و هاکی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 17 August 2019

مصطفی باباملکی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: از ۳۰ مرداد تا ۱۰ شهریور میزبان سه رویداد بزرگ مسابقات استعداد‌های برتر کشور در سه رشته شنا، هندبال و هاکی هستیم.

وی افزود: بیش از سه هزار ورزشکار از تمام کشور میهمان مردم کرمانشاه می‌شوند، و این فرصتی است که مسئولین ورزشی بتوانند استعداد‌های خوب ورزشی را شناسایی و جذب کنند تا بتوانند آینده ورزشی کشور را در این سه رشته ترسیم کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری اداره کل و ستادی که تشکیل خواهد شد میزبان خوبی برای این سه رویداد ورزشی کشور باشیم.

ایشان در ادامه بیان کرد: تنها ۱۰ استان برای میزبانی المپیاد ورزشی در قالب ۵۰ فدراسیون ورزشی انتخاب شدند که یکی از این استانها، کرمانشاه است و به سادگی این میزبانی به دست نیامده است.

باباملکی در پایان گفت: ورود تیم‌های هاکی و هندبال به استان کرمانشاه در روز ۲۹ مردادماه صورت می‌گیرد و سی ام مراسم افتتاحیه هندبال و ۳۱ مردادماه افتتاحیه هاکی بانوان در سالن شهید بهشتی است و استارت مسابقات از روز ۳۰ مرداد ماه با هندبال در دو سالن ورزشی امام سجاد و حضرت امام و مسابقات هاکی در زمین چمن رو باز کارمندان برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار