داریوش جودکی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: نرخ مصوب مرغ ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.
کد خبر: ۷۷۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 17 August 2019

نرخ مصوب فروش مرغ ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان است / آمادگی تعزیرات در ایام اربعین حسینیداریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: با توجه به بحث بازگشایی مرز خسروی و حضور زائران در استان کرمانشاه، بی‌شک بخشی از خرید اقلام مصرفی زائران در ورود و خروج آنان، از کرمانشاه تهیه می‌شود، لذا برنامه‌هایی در این خصوص صورت گرفته که ان شاء الله مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: با هماهنگی استاندار و مسئولین، گشت‌های مشترک و آنلاین به صورت مستقیم در سطح شهر حضور دارند و اگر تخلفی باشد مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۵ یا پیامک ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ یا بصورت حضوری در محل بازرسی اصناف، گزارشات تخلف را ارئه دهند و ما نیز صدرصد برخورد خواهیم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد: باهم اندیشی مسؤلان استان، قیمت مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان مصوب گردید، اما طی چند روز گذشته مقداری افزایش قیمت مرغ را شاهد بودیم که علت آن تلف شدن تعداد زیادی مرغ در مرغداری‌ها بود و اکنون قیمت مصوب مرغ درب فروشگاه ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

جودکی در پایان تصریح کرد: گا‌ها دیده می‌شود کالایی بیشتر از قیمت مصوب به دست مصرف کننده می‌رسد، فروشنده نیز بیشتر از قیمت مصوب آن کالا را از تولید کننده خریداری کرده است، این موضوع تخلف است و درصورت ارئه شکایت مردمی و یا بازرسی در گشت‌های مشترک، صدرصد برخورد خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار