کد خبر: ۷۷۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ 16 August 2019
خرید کمربند چرم مردانه

برای خرید کمربند چرم مردانه فقط نباید به زیبایی و ظاهر کمربند توجه کرد. وقتی که قصد خرید یک کمربند چرم دارید، باید نه تنها به زیبایی ظاهری کمربند، بلکه به سایز و اندازه آن و کیفیت و ماندگاری آن نیز توجه کنید. هیچ چیز بد تر از این نیست که کمربند چرمی را بخرید که راحت نباشد و یا بعد از مدت زمان کوتاهی پوسته پوسته شود و کیفیت اولیه خود را از دست بدهد.

بهترین کمربند چرم مردانه کمربندی است که راحت باشد، سایز بندی مناسبی داشته باشد و به لباس های شما جلوه و زیبایی بیشتری ببخشد. ممکن است در نگاه اوّل تمام کمربندهای چرم ظاهری مشابه به هم داشته باشند، امّا در واقع تفاوت بسیار زیادی بین یک کمربند چرم طبیعی و با کیفیت و یک کمربند بی کیفیت با چرم مصنوعی وجود دارد.

انتخاب کمربند مناسب و زیبا کار نسبتا راحتی است و اگر به درستی انجام شود می تواند روی استایل و زیبایی ظاهری شما تاثیر زیادی داشته باشد. از طرفی، اگر کمربند شما با ظاهر و لباس های شما همخوانی نداشته باشد، نمی تواند به لباس های شما جلوه خوبی ببخشد. نکاتی که باید در خرید کمربند مردانه در نظر بگیرید کاملا ساده هستند و البته بخش عمده آن به سلیقه شخصی شما نیز بر می گردد.

در ادامه، نکاتی در خصوص خرید کمربند چرم مردانه را در اختیار شما قرار می دهیم تا با استفاده از آن ها بتوانید یک انتخاب هوشمندانه برای خرید کمربند داشته باشید.

  • طول کمربند

یک کمربند چرم مردانه استاندارد بعد از بستن معمولا چند سانتی متر به سمت راست سگک طول خواهد داشت. طول این بخش کمربند که از سمت سگک آن اضافه خواهد آمد معمولا اختیاری است، ولی به یاد داشته باشید که اضافه خیلی بلند هیچ وقت ظاهر جالبی نخواهد داشت. سایز کمربند خود را دو یا سه سایز از سایز شلوار خود بزرگتر بردارید تا طول کمربند برای شما مناسب باشد.

  • سگک کمربند

هرچه سگک کمربند شما بزرگ تر باشد، ظاهر آن غیر رسمی تر خواهد بود. کمربند های رسمی معمولا سگکی کوچک و نسبتا مسطح دارند. رنگ سگک هم بیشتر مواقع نقره ای یا طلایی است. اگر از زیورآلاتی مانند دکمه سر دست، گیره کراوات یا انگشتر استفاده می کنید، سعی کنید رنگ آن ها را با سگک کمربند هماهنگ انتخاب کنید. امّا حلقه ازدواج استثنا است و اگر حلقه شما طلایی است نیاز نیست رنگ سگک را حتما طلایی انتخاب کنید.

  • رنگ کمربند

رنگ کمربند مهم ترین بخش انتخاب کمربند چرم مردانه است. رنگ کمربند را باید با رنگ کفش های خود و یا هر آیتم چرم دیگری که استفاده می کنید، هماهنگ انتخاب کنید. پس اگر قرار است کفش های چرم قهوه ای بپوشید، حتما کمربند چرم قهوه ای انتخاب کنید. همچنین، اگر چرم کفش های شما براق است، کمربند را نیز باید براق انتخاب کنید و اگر مات است، سعی کنید کمربند شما نیز مات باشد. کمربند های چرم طرح دار با طرح پوست حیوانات نیز رایج هستند و چنین کمربندهایی معمولا غیر رسمی تر محسوب می شوند.

  • نوع سگک کمربند

برای کمربند چرم مردانه معمولا چند نوع متفاوت از سگک وجود دارد که می توانید بسته به سلیقه شخصی و راحتی آن ها، یک مدل را انتخاب کنید.

  1. سگک با زبانه: این نوع سگک دارای یک زبانه فلزی است. کمربند از داخل حلقه سگک عبور می کند و سپس زبانه سگک در یکی از سوراخ های کمربند قرار می گیرد.
  2. سگک با قلاب: این نوع سگک معمولا یک تکه فلز مسطح با یک قلاب است. یک سمت کمربند به پشت سگک می رود و قلاب آن داخل یکی از سوراخ های کمربند قرار می گیرد.
  3. کمربند بافته: این نوع کمربند ها از چرم های نازکی ساخته می شوند که به هم بافته شده اند. در این مدل کمربند، زبانه سگک داخل یکی از فضاهای خالی بین بافت کمربند قرار می گیرد.

چگونه کمربند چرم مردانه با کیفیت را تشخیص دهیم؟

کمربندهای چرم بی کیفیت و با کیفیت و حتی کمربندهای ارزان و گران قیمت ممکن است در نگاه اوّل ظاهری کاملا شبیه به هم داشته باشند. به همین دلیل، ممکن است کار تشخیص کمربند چرم با کیفیت کمی سخت باشد. اوّلین توصیه در این خصوص این است که خرید کمربند را از فروشگاه های معتبر و از برند های شناخته شده مانند چرم همدان انجام دهید.

به طور کلی، کمربندهای چرم از جنس چرم گاو تولید می شوند و یک کمربند با کیفیت باید چرمی نرم و انعطاف پذیر داشته باشد. برای تست کردن کمربند، آن را به جهات مختلف خم کنید تا مطمئن شوید چرم آن خشک و شکننده نشده است. یک آزمایش بسیار ساده دیگر برای سنجش کیفیت چرم کمربند این است که پشت آن را به آرامی با ناخن خود خراش دهید. اگر یک خط کم رنگ روی کمربند ظاهر شود یعنی چرم هنوز نرم و تازه است. چرم های کهنه و خشک اثر خراش ناخن را نشان نخواهند داد.

نحوه ساخت و تهیه کمربند چرم مردانه هم یکی از فاکتورهای سنجش کیفیت آن است و قطعا روی قیمت آن هم تاثیر دارد. اگر در کمربند دوخت های وجود دارد دقت کنید که دوخت آن ظریف و محکم باشد.

سگک بعضی کمربندها قابلیت تعویض دارد، در حالی که بعضی از کمربند ها سگکی ثابت دارند. اگر دوست دارید در استایل خود تنوع داشته باشید، کمربند هایی که سگک قابل تعویض دارند می توانند برای شما گزینه مناسب تری باشند.

خرید کمربند چرم مردانه با کیفیتی عالی

چرم همدان یک برند شناخته شده و با کیفیت در زمینه فروش محصولات چرمی است.

محصولات چرم مردانه همدان شامل کمربند های چرمی با کیفیت در طرح های متنوع می شود و برای رفاه حال خریداران گرامی، امکان خرید اینترنتی نیز فراهم شده است.

شما می توانید از سر تا سر ایران محصولات با کیفیت و متنوع چرم همدان را از فروشگاه اینترنتی این برند خریداری کنید. محصولات چرم همدان شامل انواع کیف، کیف پول، کفش، کمربند و اکسسوری مردانه و زنانه می شوند که می تواند هدیه مناسبی برای عزیزان شما باشند. علاوه بر این، انواع کتاب های چرم و هدایای تبلیغاتی مانند ست های مدیریتی نیز شامل محصولات چرم همدان می شوند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار