روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه اعلام کرد: با توجه به انتشار کلیپ خبری مبنی بر حضور چند روزه یک خانواده بی سرپناه در پارک‌های کرمانشاه، نیرو‌های اورژانس اجتماعی (۱۲۳) به محل مورد نظر اعزام شدند.
کد خبر: ۷۷۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 16 August 2019

حضور چند روزه یک خانواده بی سرپناه در پارکبه گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از روابط عمومی بهزیستی کرمانشاه،با توجه به انتشار کلیپ خبری مبنی بر حضور چند روزه یک خانواده بی سرپناه در پارک‌های کرمانشاه، نیرو‌های اورژانس اجتماعی (۱۲۳) با هماهنگی معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان و مدیریت بهزیستی شهرستان کرمانشاه بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

پس از بازدید میدانی کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی مشخص گردید که خانواده مذکور به دلیل اتمام قرارداد اجاره منزل تا یافتن منزل مسکونی جدید همراه با وسایل خود در پارک مستقر شده اند و بدون سرپناه نمی‌باشند. با مداخلات نیرو‌های اورژانس اجتماعی بهزیستی و رایزنی با دفتر معاملات ملکی یک باب منزل مسکونی در قالب اجاره نامه قانونی برای این خانواده تهیه شده و طبق اظهارات سرپرست خانواده وسایل زندگی به محل سکونت انتقال داده می‌شود.

لازم به ذکر است که تیم سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی در روز‌های گذشته با سه نوبت حضور در محل پارک مذکور به سرپرست این خانواده پیشنهاد ساماندهی همسر و فرزندانش را در مراکز بهزیستی، تا زمان پیدا کردن یک باب منزل استیجاری پیشنهاد می‌نمایند، که متاسفانه با مخالفت مکرر سرپرست خانواده مواجه شده و سرپرست خانواده اعلام می‌دارد تا چند روز آینده منزلی را جهت اسکان خانواده اش تامین خواهد کرد که در نهایت با پیگیری‌های مجدد اورژانس اجتماعی یک باب منزل مسکونی برای این خانواده تهیه و خانواده مذکور در آن مستقر شده اند.

گفتنی است این خانواده سال گذشته نیز با مشکل ودیعه مسکن مواجه بودند که پس از مساعدت مالی سازمان بهزیستی استان مبلغ ۴ میلیون تومان ودیعه مسکن در اختیار این خانواده قرار داده شده است.

در پایان امیدواریم اصحاب رسانه که همیشه به عنوان یار و یاور در کنار بهزیستی استان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی حضور داشته و دارند، قبل از انتشار هر گونه اخباری کم و کیف رویداد‌ها را از طریق روابط عمومی این نهاد خدمتگزار جویا شوند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار