حضور مربیان استان‌ها در اردو‌های تیم ملی بر اساس شاخص و رعایت عدالت باشد.
کد خبر: ۷۷۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 14 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها از امروز ٢٣ مرداد ماه در هتل المپیک تهران آغاز و در ٧ پنل تخصصی مسایل مهم و پیشروی توسعه ورزش و جوانان کشور به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این نشست با تأکید بر لزوم فراهم نمودن شرایط برای توانمندسازی مربیان استان‌ها گفت: مربیان پرتلاش رشته‌های ورزشی بر اساس شاخص و رعایت عدالت می‌توانند در اردو‌های تیم ملی در رده‌های سنی مختلف به عنوان مربی حضوری موثر داشته باشند.

وی افزود: دعوت از داوران در مسابقات کشوری و بین المللی نیازمند بررسی و تعیین شاخص است به گونه‌ای که شرایط برای حضور همه افراد توانمند در استان‌ها نیز فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود در اولین پنل تخصصی کاربردی و عملیاتی این گردهمایی به تفویض اختیار به استان‌ها و تمرکز زدایی جهت تصویب قوانین کمیسیون ماده ۵ و امور باشگاه در استان‌ها اشاره و تصریح کرد: یقینا با توجه به شرایط استان‌ها و پایش اطلاعات صورت گرفته، امکان بومی سازی این امور به عنوان برش استانی میسر خواهد بود.

رحیمی در پایان به ضرورت حمایت از هیأت‌های ورزشی برای توسعه ورزش قهرمانی، حرفه‌ای و پشتوانه سازی اشاره و اظهار داشت: برای رشد، تعالی و پرورش استعدادها، به هیأت‌های با توانمندی ویژه و دارا بودن منابع و امکانات لازم نیاز داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار