بانوی ۳۱ ساله از اهالی روستای جورآباد از توابع شهرستان روانسر، تحت پوشش کمیته امداد به صادر کننده زعفران تبدیل شده است.
کد خبر: ۷۷۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 14 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، چنور محمدی، بانوی تحت پوشش کمیته امداد اهل روستای جورآباد واقع در شهرستان روانسر با کمک وام‌های قرض الحسنه کمیته امداد استان کرمانشاه هم اکنون به تولید کننده و صادر کننده زعفران تبدیل شده است.

وی به دلیل معلولیت پدرش تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بود که به دلیل مشکلات مالی با وجود قبول شدن در رشته پرستاری، ناچار به ترک تحصیل شد، اما مشکلات مالی اجازه عدم شکوفایی استعداد وی در کشاورزی را نداد بطوریکه هم اکنون به یک کارآفرین و دانش آموخته دانشگاهی کشاورزی تبدیل شده است.

چنور محمدی به خبرنگار تابناک گفت: کشت محصولات نو در استان، با مشکلات خاص خود همراه بوده و من در این مسیر با مشکلات زیادی مواجه شدم؛ اما اکنون به عنوان تولید کننده محصول تقریبا تمام ارگانیک استان هستم که مورد تقدیر سازمان جهاد کشاورزی و سایر ارگان‌ها قرار گرفته ام.

این تولید کننده در ادامه بیان کرد: با دریافت وام‌هایی مجموعا به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان توانستم کار خود را ادامه و گسترش دهم.

وی با اشاره به تأثیر تبلیغات بر فروش محصولات و هزینه‌های بالای آن گفت: برای رفع مشکل تولید محصولات نوکشت، نیازمند یاری تمام ارگان‌های مربوطه علاوه بر کمیته امداد هستیم.

لازم به ذکر است که وی کارگاه بسته بندی زعفران را نیز به صورت سنتی و خانوادگی اداره می‌کند، خودکفایی و کارآفرینی وی باعث ایجاد اشتعال فصلی چندین خانوار شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار