امید علی مرآتی در گفتگو با تابناک
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از تهیه دو سامانه جایگزین جهت دریافت قبض غیر کاغذی برق خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 14 August 2019

امید علی مرآتی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: حذف قبض کاغذی به همه شرکت‌ها اعلام شده و ما نیز در حال انجام مراحل آن هستیم.

وی افزود: دو سامانه ۲۰۰۰۱۵۲۱ و ۳۰۰۰۸۵۱۲۱ در نظر گرفته شده تا مشترکین از این طریق شناسه قبض خود را وارد کنند، همچنین در پورتال اداره برق، حوزه میز خدمت این امکان فراهم شده تا مشترکین بتوانند شناسه قبض خود را وارد و اقدام به دریافت قبض غیر کاغذی کنند و بدین شکل از اول مهرماه قبض کاغذی حذف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ضمن بیان این مطلب که تعدادی از نیرو‌های قرائت کنتور مأمور به دریافت شماره‌های تلفن همراه مشترکین از درب منازل آنان شده اند اظهار داشت: تلاش شبانه روزی در حال انجام است، اما نیاز به همکاری گسترده مردم دارد تا براساس فرصت زمانی که وزارت نیرو مشخص کرده، مشابه سایر شرکت‌های توزیع برق از اول مهر قبوض کاغذی را حذف کنیم.

مرآتی همچنین از همکاری مردم، رسانه ها، کارخانجات و شرکت‌ها در راستای صرفه جویی در مصرف برق تشکر و تصریح کرد: این همکاری منجر به این شد که امسال سال طلایی داشته باشیم و با بحرانی که منجر به کمبود برق تولیدی شود رو به رو نشده و خاموشی نداشته باشیم، اگر در روز‌های آینده فصل تابستان با مشکل مواجه شویم و قرار به اجرای خاموشی شود، حتما از قبل به مشترکین اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: ما ضمن حفظ صادرات برق به کشور عراق و با وجود افزایش مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل، با تلاش‌های فراوانی که از اسفند ماه توسط همکارانمان شروع و در تابستان به صورت شبانه روزی ادامه پیدا کرد، توانستیم مانع اعمال خاموشی شویم و از طریق رسانه شما به دلیل همکاری‌های مردم عزیز استان از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار