علی اصغر برقپور در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گیلانغرب از اعطای تسهیلات ۲۲ میلیارد ریالی برای اجرای ۶۲ طرح در پنج ماهه اول سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 14 August 2019

پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد

علی اصغر برقپور در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی موجب کسب انگیزه بیشتر برای کسب درآمد، افزایش آگاهی مددجویان، پایداری هر چه بیشتر طرح‌های آنان و در نهایت رسیدن به خود اتکایی می‌شود.

وی افزود: نظارت کمیته امداد از سوی کارشناسان مجرب این نهاد، بر طرح‌های مددجویان اعمال می‌شود و اعطای تسهیلات در پنج ماه نخست سال جاری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال صورت گرفته است که منجر به اجرای ۶۲ طرح پایدار شده که از این میزان ۱۴ طرح از منابع امداد و ۴۸ طرح از منابع بانک‌ها تأمین اعتبار گردیده است.

برقپور در ادامه بیان کرد: در سال گذشته ۲۹۱ طرح اشتغالزایی اجرا و ۷۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ایشان اظهار داشت: پرداخت تسهیلات و اعمال نظارت در راستای توانمندی‌های خانوار‌های مددجویی اجرا می‌شود و مستلزم آموزش فنی اعطای تسهیلات اشتغال، اعمال نظارت‌های تخصصی و در نهایت خودکفایی خانوار‌های مددجو چهار گام اصلی در توانمند سازی آنان به شمار می‌رود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گیلانغرب در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون در شهرستان گیلانغرب که بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت در دو بخش مرکزی و گواور دارد، بالغ بر ۴ هزار خانوار و جمعیتی حدود ۸ هزار نفر از خدمات مختلف حمایتی کمیته امداد برخوردار هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار