استاندار کرمانشاه گفت: رسانه‌ها برای نشان دادن چهره زیبا کرمانشاه به کشور و تمامی دنیا هم پیمان شوند.
کد خبر: ۷۷۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 11 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه شنبه شب ۱۹ مردادماه در همایش روز خبرنگار که با حضور گسترده اهالی رسانه برگزار شد گفت: بخشی از شناسنامه ایران اسلامی در مردادماه اتفاق افتاده است و کرمانشاهی‌ها در زمینه به وقوع پیوستن رویداد‌های غرور انگیز این ماه مانند سالروز شکستن حصر پاوه، عملیات مرصاد و بازگشت آزادگان نقش آفرین بوده اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر اساس همین پیشینه، کرمانشاه را سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی توصیف کرده است.

بازوند در ادامه بیان کرد: رسانه‌ها برای نشان دادن این چهره زیبا به کشور و تمامی دنیا هم پیمان شوند، این مهم نیازمند همدلی و هم افزایی است، زیرا با تفرقه افکنی این کار عملی نیست.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید در توسعه استان نقش آفرینی کنند، زیرا بدون همراهی آن‌ها از شتاب توسعه کاسته می‌شود، رسانه‌ها برای موفقیت در عرصه اطلاع رسانی نیازمند به کارگیری نیرو‌های تخصصی و دارای توان تحلیل در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی هستند، خبرنگار بی طرف است، اما در برابر مصالح جامعه تعهد دارد.

هوشنگ بازوند تصریح کرد: برایند و خروجی مجموعه رسانه‌های استان نشانگر آن است که خبرنگاران کرمانشاهی در خدمت توسعه استان بوده اند، افکار عمومی ناظر خوبی بر عملکرد رسانه‌ها هستند و تفاوت نقد منصفانه و تخریب را تشخیص می‌دهند.

مقام ارشد استان گفت: بر اساس مرکز آمار، کرمانشاه جزو استان‌های امن برای سرمایه گذاری است، ولی هیچ رسانه‌ای به بازتاب جدی این موضوع نپرداخته است، در یک بازه زمانی ۱۵ ماهه موضوع رسمی شدن مرز‌های سومار، شوشمی و شیخ صله را به شکل جدی دنبال کردیم که خوشبختانه به سرانجام رسید و این یک موفقیت بسیار بزرگ برای استان محسوب می‌شود، یکی از مراکز استان‌ها با ۵۵۰ هزار جمعیت مدام خود را به عنوان کلانشهر معرفی می‌کند، اما با اینکه کرمانشاه رسما کلانشهر شده، ولی عده‌ای می‌گویند این موضوع چه سودی برای استان دارد.

ایشان در ادامه افزود: پتروشیمی اسلام آباد یک ظرفیت بزرگ برای توسعه این شهرستان بوده که مدیریت ارشد استان به شکل جدی به دنبال اجرایی شدن آن است و در این زمینه با هلدینگ خلیج فارس در حال مذاکره برای سرمایه گذاری در این پروژه هستیم.

استاندار کرمانشاه در پایان بیان کرد: اهالی رسانه در این نشست مطالبات به حقی را در حوزه‌های صنفی و دیگر حوزه‌ها مطرح کردند و مدیریت ارشد استان اجرایی شدن این مطالبات را پیگیری می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار