فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: خبرنگاران پل ارتباطی ما با جامعه و زبان گویای مردم هستند و مطالبات به حق مردم را بازگو و مسئولین را وادار به پاسخگویی می‌کنند.
کد خبر: ۷۷۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰ 10 August 2019

 به گزارش خبرنگار تابناک، سردار علی اکبر جاویدان امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در ستاد فرماندهی کرمانشاه برگزار شد گفت: توفیق خدمت به مردم افتخار بزرگی برای پلیس و تلاش ما جلب رضایت حداکثری عموم شهروندان است، ایجاد امنیت یکی از اساسی‌ترین نیاز مردم بوده که در این راستا حضور و فعالیت نیروی انتظامی ایجاد حفظ نظم و آرامش برای مردم است.

وی افزود: همه کارکنان پلیس به عنوان سربازان ولایت نهایت توان و تلاش خویش را به کار گرفته تا با عمل به منویات رهبری، جامعه‌ای امن را برای شهروندان ایجاد کنند و خط مشی پرسنل نیروی انتظامی خدمت به مردم و تکریم آن‌ها با تمام وجود است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: برای ما مایه افتخار است که در پهنه‌ای خدمت می‌کنیم که رهبر معظم انقلاب از جوانمردی و مردانگی آن سخن گفت و همچنین فرمود: کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است.

جاویدان بیان کرد: نگاه ما این است که در سایه تعامل و هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌ها به سمت رسیدن به اهداف گام برداریم، نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با افراد مختلف جامعه داشته و در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... نقش برجسته‌ای دارد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: یکی از این ظرفیت‌ها خبرنگاران هستند که همیار و همکار ما محسوب می‌شوند و با نگاه تیزبینانه بسیاری از مسائل را تحلیل و پیگیری می‌کنند و می‌توان گفت: پل ارتباطی ما با جامعه هستند، خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و مطالبات به حق مردم را بازگو و مسئولین را وادار به پاسخگویی می‌کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری از جرائم بدلیل عدم آگاهی رخ می‌دهد، تصریح کرد: اگر مردم نسبت به جرائم آگاهی و بصیرت کافی داشته باشند از خود صیانت می‌کنند که قربانی مجرمین نباشند.

ایشان بیان داشت: از آنجا که انعکاس عملکرد نیروی انتطامی به حساب نظام و انقلاب نوشته می‌شود، انتظار داریم خبرنگاران در انعکاس اخبار و فعالیت‌های پلیس اهتمام ویژه داشته باشند و لازم است خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی اقدامات مثبت و اقتدار پلیس در انجام عملیات‌ها به مردم تلاش کنند تا اعتماد مردم نسبت به این نهاد مقدس انقلابی بیش از پیش افزایش یابد، پلیس آماده هرگونه همکاری با اصحاب رسانه و جامعه خبری استان است و از رهنمود‌های آنان نهایت استفاده را برای ارتقاء امنیت به کار می‌گیرد.

جاویدان با بیان اینکه کرمانشاه یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است افزود: این امنیت مرهون تلاش‌های پلیس است و همین امر سبب شده تا جرائم خشن در کرمانشاه کاهش چشمگیر داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: امنیت بخشی در جامعه از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی است و در این راستا همکاران ما اجازه نمی‌دهند در جامعه سلب آرامش شود و برای رسیدن به این مهم با خاطیان برخورد جدی خواهند داشت.

وی در پایان به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مجموعه ناجا اشاره کرد و افزود: معظم له از کارکنان پلیس به عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد کرده اند، بنابراین تک تک ما در این مجموعه باید به ابعاد و مفهوم جمله رهبری توجه داشته و مجاهدانه برای حفظ انقلاب و آرامش مردم تلاش کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار