فرمانده نیروی انتظامی ایلام گفت:در صحنه های بین المللی نیز موفقیت های ایران اسلامی توسط خبرنگاران به جامعه جهانی مخابره و ارسال می شود و دنیا از طریق رسانه ها از افتخارات جمهوری اسلامی آگاهی می یابد.
کد خبر: ۷۷۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 10 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری  در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان  اظهار داشت: در سیل فروردین ماه امسال رسانه ها دوشادوش سایر ارگان ها در مخابره لحظه به لحظه سیل با اطلاع رسانی های جامع و به موقع خود توانستند یار و همراه دستگاه های درگیر با این واقعه باشند.

وی افزود: روح پرسشگر و کنجکاو خبرنگاران و همچنین پایبندی این قشر به فضایل اخلاقی چون تواضع و فروتنی موجب شده که این قشر با هدف پیشرفت و آبادانی جامعه تعاملی سازنده و موثر با مسئولان داشته باشند.

یاری یادآور شد: همچنین در صحنه های بین المللی نیز موفقیت های ایران اسلامی توسط خبرنگاران به جامعه جهانی مخابره و ارسال می شود و دنیا از طریق رسانه ها از افتخارات جمهوری اسلامی آگاهی می یابد.

وی در ادامه به اهم فعالیت های پلیس استان ایلام در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی استان کشف شده است.

وی اظهار داشت: شناسایی ۵۷۰ نفر سارق و کاهش پنج درصدی سرقت ها، کشف ۱۰۰ درصدی قاتلان در ۱۴ فقره قتل صورت گرفته در استان، کاهش ۱۲ درصدی حوادث رانندگی برون شهری و ۲۷ درصدی تصادفات درون شهری از دیگر عملکردهای پلیس استان برای تامین امنیت شهروندان است.

وی افزود: کسب رتبه برتر در کاهش تصادفات جاده ای در نوروز امسال، توقیف یک هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، کسب رتبه اول در حوزه برون سپاری فعالیت ها، احراز مقام دوم در زمینه مبارزه با جعل اسناد و کلاهبرداری از جمله عناوین کسب شده توسط مجموعه نیروی انتظامی استان در ماه های گذشته بوده است.

سردار یاری در واکنش به بازداشت یکی از مدیران سایت ها و کانال های خبری استان افزود:  همه در برابر قانون یکسان هستیم حتی مسئولان بلند پایه و اگر وظیفه ای را انجام می دهیم بعنوان ضابط دستگاه قضا اقدام می کنیم.

وی تاکید کرد: ما از این حرکت که باعث رنجش خبرنگاران در روز خبرنگار شد راضی نبودیم اما مکلف به اجرای قانون هستیم و بایستی رسانه ها این را بپذیرند. البته می‌توانست روز قبل و یا بعد از روز خبرنگار دستور قضایی انجام شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار