محمد جواد کنجوری در گفتگو با تابناک:
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: به مناسبت ایام فرخنده اعیاد قربان و غدیر همشهریان کرمانشاهی می‌توانند فیلم تحسین شده "قصرشیرین" را در سینما آزادی کرمانشاه بصورت نیم بها تماشا کنند.
کد خبر: ۷۷۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 10 August 2019

محمد جواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: سینما دوستان کرمانشاهی می‌توانند از روز دوشنبه ۲۱ مردادماه و همزمان با عید سعید قربان تا سه شنبه ۲۹ مردادماه مصادف با عید فرخنده غدیر در سانس‌های ۱۵ و ۱۹ به تماشای این فیلم بپردازند.

وی افزود: قصرشیرین فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی و به نویسندگی محسن قرایی و محمد داودی ساخته سال ۱۳۹۷ است.

کنجوری در ادامه بیان کرد: این فیلم که پخش آن نیز با مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری است، برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شد و با نامزدی در هشت رشته، برنده دو سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: درخشش اصلی این فیلم در بیست و دومین جشنواره فیلم شانگ‌های رقم خورد که فیلم با حضور در بخش مسابقه اصلی، برنده ۳ جام طلایی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد از این فستیوال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار