خبرنگاران، زبان گویای مردم هستند و مدیران شکایت خود را پس بگیرند.
کد خبر: ۷۷۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ 09 August 2019

 خبرنگاران، زبان گویای مردم هستند و مدیران شکایت خود را پس بگیرند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران ، امام جمعه موقت ساری در خطبه های امروز نمازجمعه این شهر با اشاره به روز خبرنگار، خبرنگاران را قشر بی ادعا اما تاثیرگذار در جامعه بیان کرد و گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند که در سخت ترین شرایط، میدان داری می کنند و پیام مردم را به مسئولان می رسانند.
حجت الاسلام قاسمی، حمایت مدیران استان به ویژه شخص استاندار از خبرنگاران را خواستار شد و افزود: مدیرانی که به علل مختلف از خبرنگاران شکایت کردند شکایت خود را پس بگیرند تا رسانه ها با خاطری آسوده تر به کار خود بپردازند.
وی در ادامه به مشکلات موجود استان نیز اشاره کرد و با قدردانی از نهادهای نظامی، امنیتی و انتظامی، امنیت کشور را در گرو هوشیاری و جانبازی این نهادها دانست.
خطیب جمعه مرکز استان، شناسایی 290 جاسوس و دستگیری 17 تن از آنها را نتیجه تیزهوشی و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان خواند و حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس را موجب عزت و سربلندی کشورمان بیان کرد.
حجت الاسلام قاسمی ازدواج را آیین پسندیده و مقدس خواند و آسان سازی و حمایت ویژه خانواده ها و مدیران از جوانان و تشویق آنان به ازدواج را خواستار شد.
وی با اشاره به اینکه ازدواج و فرزندآوری، برکت و روزی بیشتر در زندگی را موجب می شود تاخیر در آن را عامل پیامدهای ناخوشایند در جامعه دانست.

برچسب ها: امام جمعه نوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار