مدیرکل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه، خواستار حمایت رسانه‌ها از اهداف این سازمان شد.
کد خبر: ۷۷۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 08 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، صبح امروز نشست خبری با محوریت تجلیل از خبرنگاران در سازمان انتقال خون استان کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست، پژمان صالحی فر مدیرکل سازمان انتقال خون ضمن تجلیل و تشکر از اصحاب رسانه گفت: خبرنگاری شغلی سخت است و قطعا شما با موانع و مسائل زیادی در مسیر کاری خود مواجه شده اید، اما اینکه کماکان با وجود مشکلات زیاد، مسئولیت خود را انجام می‌دهید جای قدردانی و تشکر دارد.

وی با اشاره به دغدغه‌های خبرنگاران که باعث انتخاب این حرفه شده اند افزود: این دغدغه مندی در تمام عرصه‌ها وجود دارد، لذا خواهشمندیم در حوزه رسانه به عنوان یک بازوی ارزشمند و قوی برای کمک به عموم جامعه که از اهداف و برنامه‌های سازمان انتقال خون منتفع می‌شوند یاری رسان این سازمان باشند.

صالحی فر بیان کرد: همه افرادی که در این جهان زندگی می‌کنند، به خون و فرآورده خونی نیاز پیدا می‌کنند، در کشور ما هم با توجه به شرایط خاص و آمار بالای تصادفات، مصدومین و زخمی‌های این حوادث تعداد بیشتری به خون نیاز پیدا می‌کنند.

وی همچنین با بیان این مطلب که ۸۰ درصد فوتی‌ها در تصادفات بخاطر خونریزی مصدوم در مسیر انتقال به بیمارستان است اظهار داشت: مصرف خون و فرآورده خونی روز به روز بیشتر و نیاز به آن‌ها بیشتر می‌شود، از این رو باید کاری کرد که اهدای خون به عنوان یک دغدغه اجتماعی در جامعه شناخته شده و به عنوان عملی خداپسندانه و عام المنفعه مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر سازمان انتقال خون با تأکید بر همت همگانی برای پیشرفت و بهبود ظرفیت‌های این سازمان از اصحاب رسانه دعوت کرد تا برای این کار خیر پیش قدم شده و دیگران را ترغیب به این امر کنند.

صالحی فر با اشاره به ایام پیک گرمای تابستان که به دلایل مختلف از جمله سفر‌های تابستانی آمار اهدای خون کاهش پیدا می‌کند، از اصحاب رسانه و مردم خواست تا برای انتقال خون و فرآورده‌های خونی از جمله پلاسما و پلاکت اقدام کنند.

در پایان این نشست از خبرنگاران تقدیر و به آن‌ها لوح و هدایایی اهدا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار