کد خبر: ۷۶۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ 08 August 2019
به گزارش تایناک کهگیلویه و بویراحمدبه نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فرماندار دنا در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تاکید بر رفع مشکلات و موانع پیرامون فضاهای آموزشی قبل از سال تحصیلی جدید، گفت: ارتقاء و بهبود سطح کیفی مدارس در شهرستان موجب افزایش دستاوردهای علمی و تحصیلی دانش آموزان می شود. نادیا صداقت میزان اعتبار برای تجهیز و نوسازی مدارس شهرستان دنا در سال جاری را بیش از سه میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: هشت طرح عمرانی مربوط به آموزش و پرورش در سطح شهرستان دنا در حال اجرا است، که امید می رود نیمی از این طرح ها تا آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری برسند.
ریاضی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا نیز در این نشست گفت: قریب به 7500 دانش آموز در سال تحصیلی جدید در شهرستان دنا مشغول به تحصیل می شوند که 75 درصد از این دانش آموزان در مناطق روستایی شهرستان هستند.
وی افزود: کمیته های اجرایی، پشتیبانی، ساماندهی، صیانت و اطلاع رسانی جهت تحقق اهداف مورد نظر و ارتقاء سطح کمی و کیفی مدارس و دانش آموزان در پروژه مهر تشکیل خواهد شد.
اختصاص دو باب کانکس برای دوتا از روستاهای فاقد مدرسه، فراهم و توزیع کردن به موقع کتب درسی، تعمیر، تجهیز و زیباسازی مدارس قبل از سال تحصیلی جدید، ساماندهی و تقسیم منظم نیروهای انسانی مدارس و نظارت بر ثبت نام و نحوۀ نام نویسی دانش آموزان از مهم ترین مصوبات این نشست بود.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار