رئیس اتاق اصناف و مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، این روز را تبریک گفت.
کد خبر: ۷۶۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ 07 August 2019

 

به گزارش خبرگزاری تابناک؛ متن این پیام بدین شرح است:

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند.

هفده مرداد ماه همواره یادآور شهادت مظلومانه و غریبانه «شهید محمود صارمی» است که به دلیل حساسیت حرفه خبرنگاری و ارج نهادن به جایگاه خبر و خبرنگار، سالروز شهادت او را که در راه وظیفه خطیر خبرنگاری خود به شهادت رسید در تقویم ملی به عنوان روز خبر نگار ثبت شده است، بنابراین روز خبرنگار فرصتی مغتنم است که از کسانی که با تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایق می‌پردازند و همواره به مثابه دیده بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته اند، تجلیل و قدردانی شود.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در وصف بزرگداشت مقام والای آنان میفرمایند: (اگر زحمات شما خبرنگار‌ها نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود؛ شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار مردم قرار می‌دهید.).

اما بر کسی پوشیده نیست که رشد و پیشرفت و اعتلای هر جامعه‌ای در گرو خدمت رسانی این طلایه داران جبهه آگاهی و اطلاع رسانی است، و به تبع آن اصناف و بازار نیز همیشه از این پتانسیل و ظرفیت در راستای جامه عمل پوشاندن و به تحقق رسیدن اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره برده است؛ بنابراین بر خود بایسته می‌دانیم این روز مبارک و خجسته را به اصحاب قلم و رسانه که همیشه در حوزه مرتبط با اصناف و بازار به نشر اخبار ما خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران عزیز می‌پردازند صمیمانه و با اخلاص تبریک عرض نماییم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار