کد خبر: ۷۶۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ 07 August 2019

 

به گزارش تابناک مازندران. در آستانه روز خبرنگار، اصحاب رسانه شهرستان بابل با همراهی عباس‌زارع مدیرکل ارشاد مازندران و محمدی ریاست ارشاد بابل با حجت‌الاسلام روحانی امام‌جمعه بابل دیدار کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست صمیمی، اظهار کرد: رسانه‌ها کمک‌کار مسئولان استان هستند و معتقدیم بدون فعالیت رسانه، بخش اعظمی از کارهای ما به سرانجام نمی رسد.

وی افزود: نشست‌های مستمر خبری را در طول سال برگزار می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: هدف ما تعامل با همه تشکل‌های رسانه‌ای است.

این مسئول تصریح کرد: مازندران ۴۶۹ رسانه دارای مجوز است سیاست معاونت مطبوعاتی از قطع حمایت از رسانه‌هایی که تازه شروع به کار کردند باعث می‌شود فقط علاقه‌مندان وارد این عرصه شوند.

زارع با بیان اینکه ۴۶۹ رسانه فرصتی برای بازنشر اخبار استان است، ادامه داد: خودم را پاسخگوی خبرنگاران می دانم ومدیران از نقد منصفانه رسانه گریزان نیستند و پاسخگویی مدیران به رسانه را در این زمینه دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اغلب فعالان رسانه مازندران، جوان هستند، خاطرنشان کرد: اگر نقدی صورت می‌گیرد از سر دلسوزی و جهت اصلاح امور است.

وی با بیان اینکه ۴۹۷۵ صفحه مجازی در استان شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: حدود ۱۵۰۰ کانال تلگرامی در مازندران فعالیت می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه حال رسانه‌های مکتوب در استان خوب نیست، افزود: تلاش می‌کنیم ۱۷ روزنامه دارای مجوز در استان منتشر شوند.

وی با اشاره به اینکه شنبه ۱۹ مرداد برنامه استانی روز خبرنگار در شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود، تصریح کرد: تجلیل از پیشکسوتان رسانه در این روز انجام می‌شود.

زارع خاطرنشان کرد: ۶۲۰ فعال رسانه‌ای مشمول دریافت هدیه روز خبرنگار می‌شوند.

وی اظهار کرد: از مدیران مسئول رسانه تقاضا کردیم کسانی را معرفی کنند که واقعا فعال رسانه باشند

گزارش: مهدی‌رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار