معاون سیاسی استاندار ایلام:
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از خبرنگاران استان خواست تا بدور از زخم زبان زدن ها امیدآفرینی در جامعه کرده  و ضمن نقد منصفانه مدیران را ملزم به پاسخگویی کنند.
کد خبر: ۷۶۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ 07 August 2019

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با ذکر اینکه خبرنگاران حق مطالبه گری و بیان منصفانه مشکلات را دارند، گفت: ورود خبرنگاران به حریم شخصی و خصوصی مردم و مسئولان جوانمردانه نیست.

به گزارش تابناک ایلام ؛محمد نوذری  در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام افزود: مطالبه گری، حق طلبی و نقد آزادانه حق خبرنگار است ولی در کنار این مسایل نباید نیش زننده باشند.

وی با اشاره به انتقادها علیه استاندار کنونی ایلام گفت: ایشان 18 ساعت در روز را صرف انجام کارهای اداری استان می کند ولی هیچ استانداری به اندازه وی تاکنون مورد نقد قرار نگرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه خبرنگاران باید جانب انصاف را در نظر بگیرند، یادآور شد: رسانه در بیان مشکلات و نارسایی ها آزاد است و نقد مسئولان موجب سازندگی و رفع نقاط ضعف می شود اما مدیران هم آبرو داشته و رسانه ها باید با در نظر گرفتن همه شرایط نقدشان منصفانه و بدور از غرض ورزی شخصی باشد.

نوذری با ذکر اینکه نگاه مجموعه استانداری ایلام اینست که نباید شکایتی از رسانه های استان صورت گیرد، ادامه داد: خبرنگاران و اهالی رسانه استان در این زمینه باید انصاف را در نظر گرفته و در این زمینه رعایت لازم را داشته باشند.

وی از خبرنگاران استان خواست تا بدور از زخم زبان زدن ها امیدآفرینی در جامعه کرده  و ضمن نقد منصفانه مدیران را ملزم به پاسخگویی کنند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی کنونی علیه ایران گفت: دشمن قصد دارد روان ملت ایران را خدشه دار کند و در چنین فضایی به همدلی، همراهی و و انسجام داخلی بیش از گذشته نیاز است.

نوذری همچنین با ذکر اینکه خبرنگاران در سه پدیده سیاسی مهم، انقلاب مشروطیت، ملی شدن صنعت نفت و پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته اند گفت: پیشرفت کشور معطوف به قلم فرسایی رسانه هاست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار