معاون وزیر صنعت گفت: هدف و سیاست وزارت صمت در راستای راه‌اندازی کارخانه ITI شیراز است اما ارائه برنامه مدون از سوی سهامداران و مدیرعامل شرکت الزامی است.
کد خبر: ۷۶۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 06 August 2019

تابناک فارس  به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، فرشاد مقیمی در جلسه بررسی آخرین وضعیت شرکت کارخانه صنایع مخابرات راه دور ایران(ITI) اظهار داشت: هدف و سیاست وزیر صنعت، معدن وتجارت، معاونین و همکاران در راستای راه‌اندازی کارخانه ITI است اما ارائه برنامه مشخص، روشن و مدون از سوی سهامداران و مدیرعامل شرکت الزامی است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی واحدهای صنعتی راکد و دارای مشکل از سوی وزارتخانه صمت در سال جاری برای کل کشور هدف‌گذاری شده است، بیان کرد: شناسایی این واحدها توسط مدیران و دست‌اندرکاران شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان‌های صمت استان‌ها انجام می‌شود.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: از جمله ساز و کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از صنایع و شرکت‌های تولیدی است، لذا در همین راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور رفع موانع، ایجاد، رشد و رونق تولید شعار ابلاغی مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی همچنین ایجاد اشتغال پایدار وارد عمل شده که یکی از مؤلفه‌های اصلی این فعالیت‌های جدی فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل در کشور است.

 

در این جلسه مشکلات مالی، بانکی، مالیات، بیمه، مسایل کارگری و مطالبات آنها مورد بررسی و واکاوی قرارگرفت و برای رفع این موانع تصمیمات عملیاتی و اجرایی و تدابیر لازم اتخاذ گردید که ضرورت دارد حداکثر مدت زمان 2 ماه مسائل و مشکلات مرتفع گردد.

کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران (ITI) به عنوان شرکت مادر تخصصی در زمینه تولید زیرساخت‌های مخابراتی در سال1353 شروع به فعالیت کرد و اکثر مراکز مخابراتی با نصب رادیوهای تولیدی این شرکت ارتباطات مخابراتی بین شهری را تسهیل کردند که پروژه ملی کارت هوشمند سوخت از جمله فعالیت‌های این مجموعه بزرگ بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار