خبرنگار کرمانشاهی، با حضور در مزار شهدا و مرکز معلولین، زندگی خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۷۶۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 04 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، ، عصر روز گذشته و مصادف با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، حسین مسکنه خبرنگار کرمانشاهی با حضور بر مزار شهدای حرم و هشت سال دفاع مقدس، و همچنین حضور در مرکز خیریه کودکان معلول، زندگی خود را آغاز کرد.

وی هدف از این اقدام را ترویج ازدواج آسان بیان کرد وگفت : بنده بعنوان یک خبرنگار وظیفه دارم مبلغ آداب و فرهنگ اسلامی باشم و این مهم زمانی می‌تواند مورد قبول مردم قرار گیرد که خود شروع کننده آن باشم، و امروز با همراهی همسرم ازدواج خود را آسان آغاز کردیم که بتوانیم در فرهنگ سازی ازدواج آسان قدم برداریم.

وی ابراز داشت : موضوع مهم دیگر امنیتی است که در کشور حاکم است و ما امروز زندگی خود را درحالی آغاز می‌کنیم که در زیر سایه این امنیت هستیم، و این امنیت حاصل خون جوانان این کشور است، لذا جهت تشکر و احترام، امروز در مزار شهدا حضور پیدا کردیم تا به سهم خود، گوشه ای از دینی که بر دوش ماست را ادا کنیم.

این خبرنگار کرمانشاهی در ادامه بیان کرد : توفیقی بود که با حضور در مرکز کودکان معلول، شادی خود را با این کودکان تقسیم کنیم که جا دارد از همراهی مدیرکل محترم سازمان بهزیستی و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکر کنیم.

مسکنه در پایان با اعلام شماره حساب سازمان بهزیستی، از مردم خیر استان خواست که کودکان معلول را مورد حمایت خود قرار دهند.

لازم بذکر است ،روش کمک به کودکان معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی از طریق شماره گیری تلفن ستاره 6655 ستاره 120 مربع و یا پرداخت از طریق شماره حساب بانک مرکزی به شماره 4156034541585348

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار