محمد بیگزاده در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، به آموزش فضای مجازی ورود کردیم.
کد خبر: ۷۶۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 01 August 2019

محمد بیگزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: یکی از پدیده‌های عصر امروز فضای مجازی در کشور هاست که متأسفانه در کشور ما مدیریت نمی‌شود، در همین راستا تفاهم نامه‌ای بین کمیته امداد و مرکز مشاوره فرماندهی شهرستان منعقد گردیده که اولین مبحث آن آموزش به کودکان و دانش آموزان با برپایی کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: این مرکز مشاوره برنامه‌هایی از قبیل: دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتبط با فضای مجازی را برگزار می‌کند تا کودکان و دانش آموزان بتوانند از شبکه‌های مجازی بهتر استفاده کنند

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب تأکید کرد: فضای مجازی وقت بسیاری از مردم به خصوص کودکان، نوجوانان و جوانان را گرفته و آنان بهترین لحظات عمرشان را گرفتار فضای مجازی می‌شوند.

ایشان در ادامه عنوان کرد: در فضای مجازی با توجه به بازی‌های رایانه‌ای، فحشا و خشنوتی که ترویج می‌شود و هزاران بد آموزی که ممکن است وجود داشته باشد خانواده‌ها نمی‌توانند کودکان را کنترل کنند و این برای تربیت اجتماعی فرزندانشان خوب نیست.

بیگزاده در پایان تصریح کرد: برپایی کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان کانون فرهنگی تربیتی مرتبط با حوزه فضای مجازی ویژه مخاطبین کانون با هدف فرهنگ‌سازی استفاده درست از شبکه‌های مجازی برگزار گردیده و به نحوی استفاده صحیح و آشنایی کودکان با فضای مجازی اهمیت بیشتر داده شود تا لطمه‌ای به تربیت اسلامی آن‌ها وارد نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار