معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: درحال حاضر اولین موضوع بحث تملک محدوده مورد نظر برای اجرای پروژه دهکده لجستیک است که مراحل آن توسط اداره کل راه و شهرسازی و راه آهن در حال انجام است‌.
کد خبر: ۷۶۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 31 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاهدر بازدید از محل پروژه دهکده لجستیک کرمانشاه گفت: درحال حاضر اولین موضوع بحث تملک محدوده مورد نظر برای اجرای این پروژه است که مراحل آن توسط اداره کل راه و شهرسازی و راه آهن در حال انجام است‌.


وی افزود: برای اینکه این موضوع زودتر اتفاق بیفتاد توافقی با راه آهن داشتیم تا دو خط در ایستگاه باری ایجاد کنیم که یکی اجرا و دیگری نیز در حال اتمام است.


سالاری افزد: به منظور تسریع در عملیات اجرایی این دهکده ،آخرین تصمیم مدیریت استان و راه آهن کشور بر این شد که ایستگاه باری موجود به دلیل داشتن زیر ساختهای لازم منطبق بر محدوده دهکده لجستیک باشد.


وی افزود:از دو خطی که در حال حاضر اجرا شده است یکی مورد استفاده حمل سوخت قرار می گیرد و دیگری طبق آخرین تصمیم برای حمل غله در نظر گرفته شده است که تا ده روز دیگر تکمیل خواهدشد.


لازم به ذکر است چهار خط راه آهن شامل خط بارگیری نفت،خط اصلی،خط حمل و نقل کالاهای مختلف و خطی که صرفا برای حمل غلات در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار