پریسا محمدی در گفتگو با تابناک:
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری تئاتر مرصاد، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.
کد خبر: ۷۶۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 31 July 2019
 

پریسا محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت:برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها زنده نگه داشتن مناسبت‌هایی همچون مرصاد است، و ما می‌خواهیم با بیان خاطراتی که در برهه بحرانی این خطه از کشور ما اتفاق افتاده، این خاطرات را زنده نگه داریم و با تولید آثار هنری و ماندگار، یک الگو سازی از آن داشته باشیم.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: رشادت‌ها و دلاوری‌های که آن زمان در  اسلام آباد اتفاق افتاد، از مرز تا شهر اسلام آباد و از آنجا تا استان کرمانشاه و حتی کل کشور را در برگرفت.

محمدی خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر به واسطه ارتباط مستقیمی که با مخاطب خود برقرار می‌کند، بسیار تاثیر گذراست، جشنواره از آنجا تبدیل به جشنواره ملی شد که از سراسر کشور کسانی بودند که در مرصاد حضور داشته و حماسه مرصاد را آفریدند.

ایشان در ادامه گفت:امنیتی که اکنون با آرامش در آن زندگی می‌کنیم، حاصل رشادت‌ها و خون شهدا است، باید به نسل جدید بگویم که در مملکت ما چه عزیزانی شهید شدند تا این امنیت را برقرار کنند.

محمدی در پایان از رسانه‌های مکتوب و مجازی درخواست داشت در پوشش این رویداد مهم ملی کوشا باشند.

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار