استاندار کرمانشاه مهمترین هدف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را حل مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی در سال رونق تولید دانست.
کد خبر: ۷۶۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 28 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه عصر امروز به ریاست استاندار و با حضور دکتر حاتمی معان اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با حضور دستگاه‌های ذیربط و بانک‌های عامل در محل استانداری برگزار شد و در این جلسه ۴ طرح در دستور کار قرار گرفت.

هوشنگ بازوند در پنجاه و دومین کارگروه ستاد تسهیل اظهار کرد: معمولا کار گروه ستاد تسهیل برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنفی را هر هفته برگزار و برخی از پرونده‌هایی که از نظر کارشناسی و تصمیم گیری لازم است در سطح مدیران مربوط پیگیری شود در این جلسات مطرح می‌کنیم.

استاندار با اشاره به عملکرد ستاد تسهیل و دستگاه‌های اجرایی در فصل بهار، گفت: عمده تقاضای واحد‌های تولیدی طبق معمول تأمین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش بوده و مالیات واحد‌های تولیدی از دیگر موضوعات قابل پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه تا به حال ۶۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل اجرایی شده، افزود: این نتیجه خوبی است و ما باید به سمتی حرکت کنیم که همه مصوبات اجرایی شوند.

ایشان با بررسی پرونده افزایش قیمت مرغ و بررسی عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: واحد‌های مرغدار باید تابع سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت باشند و این سازمان‌ها نیز باید طبق مصوبه وزارت خانه که ابلاغ شده عمل کنند و مصوب می‌کنیم که رؤسای سازمان جهاد کشاورزی در همه شهرستان‌ها با سازمان صنعت، معدن و تجارت تا حل این مشکل همکاری کنند.

مقام ارشد استان با بررسی مشکلات و مسائل پرونده کارگاه تولید مداد، بیان کرد: بانک باید همکاری لازم جهت تأمین سرمایه در گردش با این واحد تولیدی را داشته باشد.

بازوند با بیان اینکه تولیدکنندگان مسائل و مشکلات فراوانی در بحث بازار، صادرات و قیمت مواد اولیه دارند، خاطرنشان کرد: می‌توان با همدلی همه دستگاه‌های اجرایی این مشکلات را مرتفع کرد و شاهد رونق تولید باشیم.

استاندار در ادامه گزارش بخشودگی جرایم توسط سازمان تأمین اجتماعی را بررسی و در خاتمه اظهار کرد: احیاء و راه‌اندازی واحد‌های تولیدی راکد، حل مشکلات و موانع موجود بر سر راه آ‌ن‌ها از مهمترین اهداف ستاد است و بر حل هرچه سریعتر آنان تاکید داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار