مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از تخصیص لاستیک با نرخ تعاونی به رانندگان ناوگان باری خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ 25 July 2019

 به گزارش خبرنگار تابناک سجاد سلیمانی با بیان اینکه رفع مشکلات رانندگان ناوگان بار و مسافر از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان تاکسیرانی است، گفت: در مرحله نخست بر حسب نیاز لاستیک ویژه خودرو‌های سنگین به رانندگان باری درون شهری اختصاص پیدا کرد.

وی داشتن پروانه فعالیت و اشتغال از سازمان تاکسیرانی کرمانشاه را از شرایط دریافت اختصاص لاستیک به این حوزه برشمرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا پایان سال تعداد لاستیک‌های تخصیص یافته را افزایش و در جهت کسب رضایتمندی رانندگان ناوگان بار و مسافر گام برداریم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی توجه به قشر زحمتکش ناوگان بار و مسافر درون شهری را نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسولین دانست و یادآور شد: گرانی قیمت لاستیک از عواملی است که تعویض لاستیک‌های فرسوده را برای رانندگان سخت و دشوار کرده است.

وی در پایان گفت: رانندگان ناوگان باری دارای پروانه از سازمان تاکسیرانی کرمانشاه می‌توانند جهت کسب اطلاع از چگونگی تخصیص لاستیک‌ها پس از دریافت پیامک سهمیه لاستیک و رمز حواله به مراکز معرفی شده مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار