همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد از پوستر یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد رونمایی شد.
کد خبر: ۷۶۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 25 July 2019

 به گزارش خبرنگار تابناک، با حضور فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، صندوق آبادی قائم مقام انجمن خوشنویسی ایران، حیدری فرماندار اسلام آبادغرب، عبداله جواری رئیس انجمن خوشنویسان استان کرمانشاه و جمعی از هنرمندان از پوستر یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد رونمایی شد.

فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با گرامیداشت ۵ مرداد سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد گفت: عملیات غرور آفرین مرصاد و اسلام آبادغرب فراز‌های پر افتخار تاریخ ایران است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: جشنواره تئاتر مرصاد از چند جنبه حائز اهمیت است فاز اول آنکه تئاتر یک هنر است و باید مورد توجه قرار گیرد و دوم آنکه این رویداد مهم هنری دارد یک حماسه بزرگ به نام مرصاد را بازگو می‌کند که شایسته توجه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: آمار ذکر شده در خصوص حضور تعداد استان‌ها و تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره قابل توجه است و ۱۶۷ اثر از ۲۵ استان بیانگر آن است که جشنواره تئاتر مرصاد در حال رشد و تکامل است.

در این ادامه این مراسم حیدری نیز به جایگاه مرصاد و جشنواره تئاتر مرصاد اشاره و بیان داشت: جشنواره تئاتر مرصاد نیازمند داشتن اعتبار ویژه در سر فصل اعتبار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و اگر قرار است این جشنواره تداوم یابد نیاز است به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در این دوره شهرستان اهتمام جدی به جشنواره تئاتر مرصاد داشته است و تلاش کرده است از همه ظرفیت‌های شهرستان استفاده شود.

در ادامه این جلسه از پوستر یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد رونمایی شد.
شایان ذکر است جشنواره تئاتر مرصاد از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۶ مرداد در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار