دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین حسینی قطعی است.
کد خبر: ۷۶۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 24 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز در نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه در مرز خسروی گفت: از سوی مقام معظم رهبری ماموریت دارم که سلام ایشان را به تک تک اعضای ستاد اربعین برسانم.


وی افزود: تعداد واقعی زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام در اربعین بیش از ۲۰ میلیون نفر است، افکار عمومی جهان حیرت می‌کنند که در اربعین چه خبر است چراکه رخداد اربعین در دنیا بی‌نظیر است.


سرلشکر صفوی با بیان اینکه هرکس که در ستاد اربعین ذره‌ای خدمت کند، مشمول عنایت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام می‌شود اظهار داشت: با حمایت مقام‌معظم رهبری، در ستاد اربعین وزارت کشور یک عزم و اراده ملی شکل یافته است که با لطف خدا و عنایت خاص امام حسین، باز شدن مرز خسروی برای اربعین امسال قطعی است که تلاش می‌کنیم یک ماه قبل از اربعین مرز بازگشایی شود.


ایشان در ادامه تصریح کرد: مهندس بازوند استاندار کرمانشاه انسانی صادق و پرکار است، به فضل الهی مردم استان کرمانشاه، قلب‌هایی لطیف و مهربان دارند و همگی میزبان زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام خواهند بود.


فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: مسیر خسروی از نظر زیرساخت، آمادگی کامل برای پذیرایی و میزبانی و تردد زائرین را دارد، مهندس بازوند استاندار محترم در سطح ملی و استانی جلسات متعددی برای بازگشایی مرز خسروی برگزار کرده اند و مردم مؤمن و عاشورایی کرمانشاه باید خانه‌های خود را آماده پذیرایی از زائرین امام حسین کنند.


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح ما سربازان امام زمان (عج) و امام حسین (ع.) هستند، امنیت مرز طرفین ایرانی و عراقی برای تردد زائرین آماده است و مردم کرمانشاه آماده باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار