معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تاکنون عملیات نوسازی و ساخت تقریبا ۱۰۷ هزار و هفتصد واحد مسکونی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تقریبا به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۷۶۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 20 July 2019

اتمام عملیات نوسازی و ساخت بیش از ۱۰۷ هزار مسکن زلزله زده به گزارش خبرنگار تابناک، سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در مراسم افتتاحیه و آیین واگذاری دو هزارمین واحد روستایی به خانواده های زلزله زده که با حضور استاندار کرمانشاه ، معاون مشارکت های و امور مجلس سازمان بهزیستی ، دبیر ستاد مسکن سازمان بهزیستی ، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و دیگر مسئولین در سرپل ذهاب درحال برگزاری است گفت: تاکنون عملیات نوسازی و ساخت تقریبا ۱۰۷ هزار و هفتصد واحد مسکونی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تقریبا به اتمام رسیده است.

 وی بیان کرد :  بازوند استاندار کرمانشاه تمام توان خود را به کار گرفتند تا توصیه و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل تهدید زلزله به فرصت، تحقق یابد  فشار وارده بر مجموعه مدیریتی استان در دوران بازسازی مناطق زلزله زده نفسگیر و طاقت فرسا بوده است.

سالاری ادامه داد : می توان گفت به ازای هر واحد مسکونی که در اثر زلزله تخریب شد، دو واحد مسکونی ساخته شده است. از نظر آماری این به این معناست که اعتبارات دولتی که در شرایط عادی باید طی ده سال برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی استان اختصاص می یافت، طی کمتر از دو سال در حوزه عمرانی استان هزینه گردیده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار