کوروش محمودیان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان گیلانغرب از ایجاد ۴۵ فرصت شغلی جدید با اعتبار بیش از ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 16 July 2019

بیش از ۴۰ فرصت شغلی جدید در گیلانغرب ایجاد می‌شودکوروش محمودیان در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: تاکنون ۲ هزار و ۶۴۶ طرح با اشتغال زایی ۲ هزار و ۹۱۱ نفر از محل اعتبارات روستایی، عشایری و مناطق زلزله زده با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده است که شهرستان از شاخص ۱۰۴ درصدی نسبت به سهمیه تخصیصی برخوردار است.

وی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های خود اشتغالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) است که برای اجرای آن ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود و ۴۵ فرصت شغلی جدید ایجاد می‌کند.

محمودیان اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، صنایع دستی، عشایری و سایر زیر بخش‌ها بوده که ۱۰۴ درصد نسبت به سهمیه شهرستان است.

فرماندار شهرستان گیلانغرب در پایان خاطر نشان کرد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید، آن دسته از کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی که در جهت ایجاد اشتغال و تولید کالا‌های مورد نیاز جامعه اقدام نمایند، ضمن حمایت لازم از تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد از محل اعتبارات اشتغال پایدار مناطق روستایی و همچنین اعتبارات مناطق زلزله زده بدون محدودیت سقف اعتبار برخوردار خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار