مدیر خبرگزاری تابناک استان کرمانشاه گفت: اولویت ما در مجموعه تابناک، صداقت، شفافیت و پیگیری مطالبات مردمی است.
کد خبر: ۷۶۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۵ 15 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، رحمت جلیلیان مدیر خبرگزاری تابناک کرمانشاه ظهر امروز در دیدار مجموعه خبری تابناک کرمانشاه با حضرت آیت الله میرعمادی نماینده، ولی فقیه در استان لرستان ضمن تشریح فعالیت رسانه‌های استان کرمانشاه گفت: استان لرستان و کرمانشاه مهد فرهنگ، غیرت و مردانگی است که آداب و رسوم اسلامی این دو استان همواره زبان زد خاص و عام بوده است.

وی افزود: اهمیت و نقش رسانه بار‌ها در حوادث مختلف کشور به خصوص زلزله سرپل ذهاب و سیل اخیر لرستان و کرمانشاه به رخ کشیده شده است، همین رسانه بود که توانست مردم کشور را جهت کمک به زلزله زدگان سرپل ذهاب و سیل زدگان لرستان بسیج کند و اکنون همین رسانه است که می‌تواند با انتقال مشکلات و حتی ارائه راهکار باعث ایجاد تحول در کشور شود.

جلیلیان در ادامه بیان کرد: در مجموعه تابناک، صداقت، شفافیت و پیگیری مطلبات مردم با در نظر گرفتن رضایت خداوند منان در اولیت است که از نظر بنده علاوه بر این موضوعات، آگاه سازی و بصیرت افزایی در راه انقلاب اسلامی یکی از اصلی‌ترین وظیفه رسانه است.

مدیر خبرگزاری تابناک کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: استان لرستان و کرمانشاه پتانسیل‌های بالایی در حوزه‌های گردشگری، صنعت، کشاوزی  دارند که هدف از سفر امروز ما به استان لرستان تعامل و همکاری با رسانه‌های این استان در جهت معرفی این پتانسیل‌ها به مردم شریف دو استان است که انشاالله باعث رونق اقتصادی در لرستان و کرمانشاه گردید.

 

در این نشست مدیران خبرگزاری ایرنا، مهر و همچنین دکتر سهرابی مدیرعامل مجمع خیرین دانشگاه پیام نور کشور و عضو مجمع مشورتی جوانان استان لرستان حضور داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار