مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با هشدار به تاکسیرانان در خصوص تعیین تکلیف تاکسی‌های فاقد پروانه فعالیت اعلام کرد: تاکسی‌های فاقد پروانه فعالیت تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند
کد خبر: ۷۶۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 14 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، سجاد سلیمانی در خصوص شناسایی و تعیین تکلیف تاکسی‌های فاقد پروانه فعالیت گفت: به استناد ماده ۳۳ آیین نامه راهنمایی و رانندگی و نیز مواد ۸ و ۱۴ آیین نامه اجرایی تاکسیرانی، فعالیت و تردد با تاکسی بدون داشتن پروانه معتبر ممنوع بوده و متخلف تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: بر اساس قانون نداشتن پروانه تاکسیرانی همانند نداشتن گواهینامه است بدیهی است در غیر اینصورت از طریق عوامل پلیس راهور و عوامل گشت کنترل و نظارت سازمان تاکسیرانی، با مالکین تاکسی‌های که دارای پروانه فعالیت معتبر نیستند برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه، تاکسیرانان می‌بایست در اسرع وقت برای صدور و یا تمدید پروانه فعالیت تاکسیرانی خود به محل اداری سازمان تاکسیرانی، مراجعه و نسبت به سیر مراحل قانونی دریافت پروانه فعالیت اقدام نمایند.

سلیمانی با اشاره به اینکه مدت اعتبار هر پروانه ۲ سال است و رانندگان باید ۱۵ روز قبل از باطل شدن پروانه به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند تا اقدامات لازم انجام شود، تصریح کرد: تاکسی‌هایی که ۶ ماه از مهلت تمدید آن‌ها گذشته و تاکسی‌هایی که تاکنون پروانه فعالیت دریافت نکرده اند باید مانند خودرو‌های جدیدالورود مراحل دریافت پروانه را بگذرانند.

در ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه حدود ۹۲۰۰ دستگاه انواع تاکسی مشغول به خدمات رسانی هستند که روزانه حدود یک میلیون سفر با ناوگان تاکسیرانی در سطح شهر جابه جا می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار