مدیر خبرگزاری تابناک کرمانشاه گفت: بعنوان یک رسانه وظیفه داریم جهت رونق اقصادی استان قدم برداریم.
کد خبر: ۷۶۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 14 July 2019

جهت رونق اقتصادی کرمانشاه، سفر‌های استانی تابناک آغاز شدبه گزارش خبرنگار تابناک، صبح امروز اولین سفر استانی خبرگزاری تابناک کرمانشاه، با سفر به استان لرستان آغاز شد.

رحمت جلیلیان مدیر خبرگزاری تابناک در تشریح  این سفر گفت: استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی به خصوص در بحث گردشگری، کشاورزی و صنعت است، لذا وظیفه داریم به عنوان یک رسانه در معرفی این پتانسیل‌ها قدم برداریم.

وی افزود: در معرفی آثار تاریخی و پتانسیل‌های گردشگری و همچنین ظرفیت‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف، پکیج‌هایی تهیه شده و این پکیج‌ها امروز در دیداری که با فعالین اقتصادی و اصحاب رسانه لرستان داریم ارائه خواهد شد.

جلیلیان در پایان خاطر نشان کرد: یک رسانه مردمی وظیفه دارد در کنار اطلاع رسانی که وظیفه ذاتی اوست، در توسعه دیار خود قدم بردارد و تمام تلاش ما در مجموعه خبرگزاری تابناک این است که جهت رونق اقتصادی استان کرمانشاه تلاش کنیم و این خواست مردم است.

به گزارش خبرنگار تابناک، دیدار با حضرت آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، فعالین اقتصادی و بخش خصوصی در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری و همچنین نشست با اصحاب رسانه از برنامه‌های سفر یک روزه مجموعه خبرگزاری تابناک کرمانشاه به استان لرستان خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار