سرپرست فرمانداری حمیدیه خبر داد:
سرپرست فرمانداری حمیدیه با اشاره به آخرین وضعیت روستای سیل‌زده حمدان سلجه، از آغاز احداث مجدد منازل تخریبی 40 خانوار این روستا خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 14 July 2019

شاهین هاشمی با اشاره به پیامدهای سیل اخیر خوزستان اظهار کرد: در پی سیل اخیر در شهرستان حمیدیه 250 واحد آسیب‌دیده، در شرایط احداث مجدد شناسایی شده‌اند که 180 واحد از این تعداد، روستایی و مابقی شهری هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت روستای سیل‌زده حمدان سلجه، افزود: با توجه به آبگرفتگی زیاد و پایین بودن سطح روستا، روستای حمدان تنها روستایی است که همه منازل آن تخریبی بوده و باید همه منازل این روستا مجددا احداث شوند.

سرپرست فرمانداری حمیدیه گفت: در حال حاضر 40 خانوار روستای حمدان سلجه در کانکس کولردار اسکان یافته‌اند.

هاشمی با بیان اینکه روستای حمدان سلجه خالی از سکنه نیست، گفت: برای اینکه روستاییان به زندگی عادی خود برگردند و کنار منازل خود باشند، کانکس‌ها در روستا قرار داده شده‌اند.

وی عنوان کرد: مراحل احداث منازل اهالی روستای حمدان سلجه توسط اداره بنیاد مسکن استان کرمان که معین این شهرستان بوده و همچنین خیرین اصناف فرش استان تهران آغاز شده است.

سرپرست فرمانداری حمیدیه ادامه داد: این منازل با رعایت اصول فنی در حال احداث هستند.همچنین قرار است پس از احداث منازل، بهسازی کامل روستای حمدان سلجه انجام شود.

وی در خصوص وضعیت بهداشت این روستا گفت: اکیپ‌های بهداشت مرتبا به این روستا سرکشی و وضعیت را رصد می‌کنند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سیل خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار