جمشید خدرویسی در گفتگو با تابناک:
‍ رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر حمیل، از پرداخت ۴۲ فقره کمک موردی و ۲۳ فقره لوازم ضروری طی سه ماه اول امسال در امداد حمیل خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 13 July 2019

 جمشید خدرویسی درگفتگو باخبرنگار تابناک گفت: امدادگران در کمیته امداد شهر حمیل با بررسی مستمر وضعیت مددجویان تحت حمایت اقدام به ارائه خدمت به آن‌ها می‌کنند.

وی با بیان اینکه از جمله طرح‌های حمایتی که در طول سال ارائه می‌شود، اجرای طرح خودکفایی و اشتغال مددجویان از محل منابع امداد و پرداخت وام توان افزایی، ارائه خدمات فرهنگی و آموزش، ارائه خدمات عمرانی و وام‌های بهسازی است، افزود: پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و پرداخت کمک موردی و سایر به مددجویان و غیر مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر نیز از دیگر خدماتی است که توسط کمیته امداد ارائه می‌شود.

خدرویسی در ادامه گفت: برخی از خدمات همچون کمک‌های موردی به منظور خودکفایی و توانمندسازی مددجویان پرداخت می‌شود که در سه ماه اول امسال ۶۳ فقره کمک موردی با مبلغ ۱۷۴ میلیون ریال پرداخت شده است.

این مسئول در پایان تصریح کرد: تعداد ۲۳ دستگاه لوازم ضروری منزل از جمله کولر، یخچال ، آبگرمکن و... به مبلغ ۱۱۵ میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار