نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:در بهار ۹۸ حدود ۴ درصد کاهش بیکاری داشته ایم و جز پنج استان برتر کشور در اشتغال زایی قرار گرفته ایم.
کد خبر: ۷۶۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 13 July 2019

دیگر جز استان های بیکار کشور نیستیم / مطالبه مردم بعد از اشتغال بازگشایی مرز خسروی استاحمد صفری در گفتگو با خبرنگار تابناک ضمن اشاره به مطالبات مردم گفت: متاسفانه چند سالیست که استان کرمانشاه رتبه اول بیکاری در کشور را دارد اما خوشبختانه امسال در بهار ۹۸ حدود ۴ درصد کاهش بیکاری داشته ایم و جز پنج استان برتر کشور در اشتغال زایی قرار گرفته ایم.

صفری این مهم را نتیجه تلاش مجمع نمایندگان و استاندار محترم دانست و افزود: همبستگی مسئولین استانی و خواست و تلاش پیگیرانه آنها به همراه همکاری مردم فهیم با نیروهای کارآمد باعث شده که دیگر در رده اول بیکاری نباشیم و طبق آمار فصلی سال ۹۸ هم اکنون در رده های میانی کشور قرار گرفته ایم.

وی ضمن اشاره به صحبت های استاندار گفت: کرمانشاه با این همه ظرفیت و پتانسیل توسعه ، قطب کشاورزی و گردشگری بودن در منطقه و زیر ساخت های صنعتی ، نباید جز استان های کمتر توسعه یافته باشد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: عمده مطالبه مردم استان کرمانشاه اشتغال است که به حق هم هست.

صفری بازگشایی مرز خسروی را از دیگر مطالبات مردم عنوان و خاطر نشان کرد : این امر در دستور کار قرار دارد، متاسفانه در سال گذشته به دلیل برخی مسائل امنیتی در عراق، این کشور نتوانست در موعد مقرر نسبت به بازگشایی اقدام کند اما خوشبختانه امسال یکسری اقدامات صورت گرفته و قول مساعد داده اند که در ایام محرم و اربعین امسال، مرز خسروی بازگشایی شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در بحث بازگشایی مرز خسروی اگر مسئله ای وجود داشته باشد، توسط مسئولین استانی با استان همسایه و اگر کشوری باشد، از طریق مجمع نمایندگان استان و استاندار توسط وزارت کشور و دیگر مسئولین ذیربط مسئله حل و فصل می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار