علی حسن رحیمی در گفتگو با تابناک:
رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اسلام آباد غرب ارائه خدمات در میز خدمت و بخشودگی جرائم کارفرمایان و ارائه خدمات الکترونیک غیرحضوری توسط این اداره را تکریم ارباب رجوع دانست.
کد خبر: ۷۶۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 11 July 2019

علی حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:سازمان تأمین اجتماعی براساس رسالت ذاتی و قانونی و ارایه خدمات شایسته به بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم، برنامه‌های خاصی را در سال ۹۸ در اولویت کاری خود قرارداده است که اهم این برنامه‌ها عبارتند از: ارائه خدمات در قالب میز خدمت، بخشودگی جرائم کارفرمایان و ارایه خدمات الکترونیک غیر حضوری.

وی افزود: میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطات بین بیمه شدگان و سازمان تأمین اجتماعی در راستای ارائه خدمات مطلوب و عادلانه فعالیت می‌کند.

رحیمی هدف از اجرای میز خدمت را ارائه خدمات بهنگام و کارآمد به بیمه شدگان داخلی و اتباع خارجی دانست و بیان کرد: مزایای این طرح عبارت است از: ارتقاء رضایت ارباب رجوع و بهبود میزان اعتماد آن‌ها به سازمان، بهبود‌ها و رفع تمامی درخواست‌های ارائه شده و کاهش چرخه فرآیند اداری آنها، سهولت در ارایه خدمات و ایجاد آرامش روحی و روانی برای ارباب رجوع و کاهش مراجعات آن‌ها به سازمان و کاهش هزینه‌های طرفین و رعایت حقوق شهروندی و پاسخگو بودن سازمان در هر شرایطی.

رئیس تأمین اجتماعی اسلام آباد غرب در ادامه تصریح کرد: در نهایت هدف اصلی سازمان از ارایه میز خدمت، تکریم و احترام بیمه شدگان و مستمری بگیران کارفرمایان محترم و رعایت حقوق شهروندی و ارایه خدمات براساس حل مشکلات و کاهش بوروکراسی اداری می‌باشد.

رحیمی در پایان گفت:سامانه خدمات غیر حضوری (دکترنوربخش) در راستای تحقق تأمین اجتماعی الکترونیک، تکریم ارباب رجوع، کاهش مراجعات حضوری کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران عزیز و جلب رضایت حداکثری آن‌ها، سازمان اقدام به راه اندازی سایت طرح خدمات غیر حضوری به نشانی اینترنتی (Eservice.tamin.ir) نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار