سید جعفر امامیان در گفتگو با تابناک:
مدیر دفتر آستان قدس رضوی نمایندگی استان کرمانشاه از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگى به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 11 July 2019

سید جعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: همایش پیاده روی خانوادگی به منظور ترویج فرهنگ رضوی در روز جمعه ۲۱ تیرماه از محل پارک شاهد تا میدان کوهنورد طاق بستان رأس ساعت ۷ صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از این همایش، ایجاد شور و نشاط در بین مردم و جذب افراد ورزشکار مستعد بعنوان خادمیار رضوی است که ورزشکاران جذب کانون ورزشی آستان قدس رضوی استان می‌شوند.

امامیان رئیس تربیت بدنی آستان قدس رضوی و سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی را از مهمانان شرکت کننده در این برنامه عنوان و خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ همزمان در شبکه استانی زاگرس و شبکه سه به صورت زنده پخش می‌شود و بیش از ۳۰ میلیون تومان جوایز فرهنگی، معنوی و ورزشی شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و اهدا وسایل ورزشی برای شرکت کنندگان در این همایش در نظر گرفته شده است.


مدیر دفتر آستان قدس رضوی نمایندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این برنامه ۴۰ هزار بلیط توزیع شده است گفت: افرادی که بلیط همایش را دریافت نکرده اند می‌توانند جهت دریافت بلیط، ساعت ۷ صبح روز جمعه به اکیپی که در مقابل پارک شاهد مستقرمی شود، مراجعه کنند.

امامیان در پایان افزود: اداره کل ورزش و جوانان، ورزش‌های همگانی، شهرداری، نیروی انتظامی، صداوسیما، سازمان حج و زیارت و سایر دستگاه‌های اجرایی بخصوص سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه از جمله حامیان برگزاری این همایش هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار