امید قادری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه ضمن اعلام این خبر که ظرفیت هتل‌ها در جشنواره پویانمایی تکمیل شده است، از برگزاری چندین جشنواره ملی تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 10 July 2019

 امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: یکی از ارکان اصلی گردشگری تبلیغات است، جشنواره‌ای با این وسعت قطعا می‌تواند کرمانشاه را در گستره شبکه‌های استانی سراسر کشور و شبکه‌های ملی به روی آنتن ببرد و به این صورت میتوان جاذبه‌های گردشگری، قابلیت‌های تاریخی و اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را معرفی کرد.

وی افزود: ما باید در سال ۹۸ رویداد‌ها و جشنواره‌های بسیاری داشته باشیم چراکه ما را در سطح ملی مطرح می‌کنند.

قادری تصریح کرد: جشنواره پویانمایی بعد از جشنواره کرمانشاه پایتخت ملی نوروز، دومین جشنواره ملی ماست که امیدواریم تا پایان سال جشنواره‌های متعددی برگزار کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی ضمن اعلام این خبر که در جشنواره پویانمایی تا کانون بیش از هزار نفر مهمان وارد کرمانشاه شده است و ظرفیت هتل‌ها تکمیل شده گفت: ورود این مهمانان و مسافران باعث می‌شود که آنان از پتانسیل‌های صنایع دستی، اماکن تاریخی، هتل‌ها و رستوران‌ها استفاده کنند، که همین اتفاق‌ها می‌تواند چرخ صنعت گردشگری را به حرکت در آورد و در نهایت میتوان با بیکاری مبارزه کرد.

امید قادری در پایان بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره، یک نمایشگاه صنایع دستی در سالن انتظار و یک نمایشگاه در محل طاق بستان احداث کرده ایم، همچنین یک تور گردشگری نیز برای مهمانان عزیز در کرمانشاه دایر شده است و در بحث سوغات نیز سازمان میراث فرهنگی استان اقدام به تهیه پکیج‌هایی کرده است و در همه تیزر‌هایی که پخش می‌شود آثار تاریخی کرمانشاه نمایش داده می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار