معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پدر یک خانواده در تصادفی ساختگی توسط فرزندانش به قتل رسید تا دستان این دو برادر جنایتکار به خون پدر آلوده شود.
کد خبر: ۷۶۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 10 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در تشریح وقوع این جنایت، گفت:به دنبال وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور کوزران به روانسر، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی پیکان فاقد پلاک پس از زیر گرفتن عابری پیاده در حاشیه جاده اقدام به فرار می‌کند و فرد مصدوم نیز به علت شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

آمویی تصریح کرد: با بدست آمدن این اطلاعات، ماموران تحقیقات خود را ادامه داده و با کشف این موضوع که خودروی پیکان مذکور، شماره موتور و بدنه آن نیز پاک شده بوده به این یقین می‌رسند که سانحه رخ داده عمدی بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پلیس در ادامه تحقیقات خود و حین بازجویی‌های صورت گرفته به ۲ پسر مقتول که پس از وقوع حادثه به صورت ناگهان غیب شده بودند مشکوک و دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار می‌دهد تا اینکه موفق به ردیابی هردو نفر در یکی از روستا‌های اطراف شده و نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: این دو برادر پس از دستگیری و در بازجویی‌های انجام شده دچار تناقض گویی شده و در نهایت به قتل پدر خود با انگیزه به دست آوردن زمین‌های کشاورزی وی اعتراف می‌کنند.

آمویی ادامه داد: یکی از این دو برادر پس از آنکه پدرش را به بهانه‌ای از منزل خارج و با خودروی خود به محور کوزران - روانسر منتقل کرده به بهانه خراب شدن وسیله نقلیه، وی را مجبور به پیاده شدن از خودرو می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از پیاده شدن فرد مقتول از خودرو، برادر دیگر که به فاصله کوتاهی از دیگری سوار بر پیکان فاقد شماره بوده پدرش را که در حاشیه جاده توقف کرده زیر گرفته و باعث مرگ وی می‌شود.

وی در پایان ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه ای، گفت: این ۲ برادر هم اکنون برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار