مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نمایش رایگان فیلم‌های منتخب جشنواره ملی پویانمایی در سالن‌های نمایش کانون پرورش فکری استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 10 July 2019

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: هم زمان با رویداد فرهنگی دومین جشنواره ملی پویانمایی در استان کرمانشاه، اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز که به صورت گسترده با برگزار کنندگان این اتفاق فرهنگی مشارکت دارد، اقدام به نمایش فیلم‌های منتخب پویانمایی این جشنواره کرده است و فیلم‌های برگزیده دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران، در سالن‌های نمایش مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به نمایش در می‌آیند.

 

وی افزود: سالن‌های اختصاصی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در مراکز ۲، ۳، ۴ در شهر کرمانشاه و همچنین، در شش شهر محل برگزاری جشنواره پویانمایی به نمایش فیلم‌های منتخب می‌پردازند که تماشای این فیلم‌ها برای کودکان و نوجوانان به صورت رایگان است.


فتاحی در پایان بیان کرد: همچنین امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه ۱۳۹۸ و از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ بعدازظهر، از محل سه راه مسکن تا در ورودی تاق بستان، مراسم شادپیمایی عروسک‌ها با حضور هنرمندان، کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار