در سه ماه نخست سال صورت گرفت :
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سه ماه نخست امسال ۷۸۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به نیازمندان کرمانشاهی اختصاص یافته که از این میزان ۱۰۹ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی تامین شده است.
کد خبر: ۷۶۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 07 July 2019

اختصاص ۷۸۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به نیازمندان کرمانشاهیبه گزارش خبرگزای تابناک، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سه ماهه نخست سال ۹۸ بیش از هزار و ۸۰۶ نفر در استان کرمانشاه با ارائه درخواست به این نهاد از کمک‌های بلاعوض بهره‌مند شدند.
رحمتی پور تاکید کرد: ۱۳۰ نفر از این افراد غیر مددجو و باقی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه بوده اند.
وی تصریح کرد: این نهاد پس از بررسی درخواست‌های مردمی و مددجویی ۷۸۲ میلیون تومان کمک موردی بلاعوض در اختیار این افراد قرار داده که از این میزان ۱۰۹ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و باقی از اعتبارات دولتی تامین شده است.
کیومرث رحمتی پور عنوان کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی و مددجویی ارائه شده به این نهاد به منظور دریافت کمک‌های بلاعوض برای رفع مشکلات معیشتی، پرداخت بدهی و معوقات بانکی، خرید لوازم ضروری زندگی، تامین هزینه‌های ازدواج و تحصیل بوده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: تمامی خدمات حمایتی این نهاد با هدف توانمندسازی در اختیار خانوار‌های مددجو قرار می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار