مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بهزیستی متولی اصلی رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و در این راستا با تشکیل مراکز اورژانس اجتماعی و خط تلفن ۱۲۳ آسیب‌های اجتماعی رصد می‌شود.
کد خبر: ۷۵۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 04 July 2019

 به گزارش خبرنگار تابناک، دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه معاونین و اعضای شورای اداری با حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب دیدار کردند.

دکتر رضوان مدنی  عنوان کرد: بهزیستی متولی اصلی رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و در این راستا با تشکیل مراکز اورژانس اجتماعی و خط تلفن ۱۲۳ آسیب‌های اجتماعی رصد می‌شود.

وی افزود: بهزیستی به عنوان یک سازمان تخصصی وظایف سنگینی بر عهده دارد و افراد از بدو تولد تا سالمندی از خدمات این سازمان می‌توانند بهره‌مند شوند.

رضوان مدنی خاطرنشان کرد: اشتغال و مسکن دو مشکل مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان است که در زمینه رفع مشکلات مسکن مددجویان بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان کمک تخصیص پیدا کرده که به زودی به حساب این افراد واریز خواهد شد.

ایشان در ادامه عنوان کرد: باتوجه به اینکه در شهرستان اسلام آبادغرب پروژه ۱۱۸ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی وجود دارد که طبق اطلاعات تاکنون ۶۴ واحد از آن تکمیل و به مددجویان واگذار شده و ۵۴ واحد نیمه کاره باقی مانده که بهزیستی به دلیل عدم سهم آورده مددجویان ۳۰۰ میلیون تومان بدهکار است که قرار است از طرف سازمان بهزیستی و کمک خیرین ۱۶۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات مسکن مددجویان تخصیص یابد و مابقی نیز در حال رایزنی با استاندار و دیگر مسئولان برای رفع مشکل هستیم.

وی در پایان گفت:باید تمام تلاش خود را برای خدمت هر چه بیشتر مددجویان به کار گیریم و در راستای حل مشکلات مسکن مددجویان موضوع نقل و انتقال آن از ظرفیت حضور خیرین استفاده و کار‌ها را طوری انجام دهیم که همواره دعای خیر مددجویان همراهمان باشد.

مهری امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در این دیدار گفت: بهزیستی جایگاهی امن و مطمئن برای افراد ناتوان جسمی؛ روحی؛ روانی و. است که این سازمان تاکنون خدمات خوبی بعد از انقلاب برای مددجویان تحت حمایت داشته است.

وی درپایان به ضرورت موضوع مسکن مددجویان و بررسی مشکلات آن‌ها اشاره کرد و گفت: کمک‌های موردی بلاعوض برای مددجویان شهرستان از طرف بهزیستی برای رفع نیاز‌های آن‌ها در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار